שיווק ופרסום

מנסה מתכונים ומתעד מהבידוד: אסף גרניט בסיפתח לקמפיין

האם הבידוד שנכפה על השף אסף גרניט יוליד מתכונים ניסיוניים מהפכניים? לאחר שנבחר להוביל את קמפיין החג של מותג הבישול והאפייה Sauter אך נדרש להיכנס לבידוד בצל הקורונה, החל גרניט לשחרר סרטונים שיפתחו את הקמפיין שנדחה
בועז גולדברג | 
אסף גרניט (צילום יחצ)
השף אסף גרניט נבחר להוביל את קמפיין החג של מותג הבישול והאפייה Sauter, שתוכנן להצטלם אתמול (ד'). מכיוון שגרניט נדרש להיכנס לבידוד לאחר שחזר מפריז, ביקש השף לדחות את הצילומים ליום רביעי הבא, היום שבו מסתיימת תקופת הבידוד.
עד אז ניצל גרניט את העובדה שהוא מעביר את מירב זמנו בבישולים ובניסוי של מתכונים חדשים. הוא התחיל לצלם בעצמו סדרה של סרטונים שיהוו את הסיפתח לקמפיין עבור המותג, ויספקו הצצה נדירה לחייו הפרטיים.
 
אסף גרניט נולד בשכונת רסקו שביורשלים להורים צברים ממוצא פולני ויקי, שעברתו את שם משפחתם מ"גוטריימן". בתיכון ע"ש דנמרק זכה לכינוי "באפלו", שמלווה אותו עד היום. הוא לא למד בישול או קולינריה בצורה ממסדית, אך כבר לאחר שירותו הצבאי מצא את דרכו למטבחי המסעדות המובילות בירושלים - בהן "קבליר", "לבן בסינמטק", "קולוני", ו"אדום" – שבה הפך לשף, ובאותה התקופה יצא להשתלמויות מקצועיות במסעדות ברומא ובלונדון. 
בשנת 2009 הקים, יחד עם אורי נבון ויוסי אלעד, את מסעדת מחניודה בסמוך לשוק מחנה יהודה. המסעדה, שזכתה להצלחה רבה, שואבת השראה מהשוק וחומרי הגלם הנמצאים בו. מאוחר יותר, היה שותף לפתיחת מסעדות נוספות בירושלים, בהן הבר-מסעדה "יודלה" שבצמוד ל"מחניודה", מסעדת "מונא" הממוקמת בבית האמנים בירושלים, מסעדת "הסדנא" בעלת סגנון ה"סטייק-האוס" המשפחתי ו"טלביה". ב-2015 פתח עם קבוצת מחניודה מסעדה בלונדון בשם "הפאלומר", שזכתה פעמיים בתואר "המסעדה הטובה ביותר בלונדון", ופעם אחת בתואר "המסעדה הטובה ביותר בבריטניה. אחר כך פתח בלונדון מסעדה נוספת בשם "הברברי", ובאוגוסט 2018 הודיע על פתיחת מסעדה שלישית בלונדון בשם "קואל אופיס".
החל מינואר 2014 משמש גרניט כשופט בתוכנית המציאות הקולינרית של רשת 13, "משחקי השף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה