שיווק ופרסום

לראשונה: סרטים חדשים ב-HOT ,yes, סלקום ופרטנר. והמחיר?

מדובר בשת"פ בין yes ,HOT, סלקום tv ופרטנר tv לבין חברות הפצת הסרטים בישראל, שיאפשר לראשונה צפייה בטלוויזיה בסרטים שהוקרנו עד יום חמישי האחרון בבתי הקולנוע הסגורים בשל הקורונה. בין הסרטים שיעלו כבר בשבוע הבא: "1917", "מאמי" ועוד
בועז גולדברג |  13
לראשונה: סרטי קולנוע חדשים ישודרו ב-yes (צילום יח"צ)
לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות האוסרות הגעה לבתי הקולנוע (ושהובילו לסגירתם הזמנית), ב-HOT וב-yes - וכמו כן גם בסלקום tv ופרטנר tv - מכריזים על מהלך חסר תקדים, אשר נבנה בשיתוף פעולה עם חברות הפצת הסרטים בישראל, בהן לב, אדרי (יונייטד), נחשון, חמישה כוכבים, Red Cape, עדן סינמה, קולנוע חדש ו-Film House. במסגרת המהלך, יעלו לשירות ה-VOD של החברות סרטים חדשים שהוקרנו בבתי הקולנוע בימים אלה. חלק מהסרטים יצאו לאקרנים רק בשבוע-שבועיים האחרונים, וחלקם לא הספיקו להציג יותר ממספר ימים על מסכי הקולנוע. 
הצעד של yes, HOT, סלקום tv ופרטנר tv נועד להעניק לחובבי קולנוע אפשרות ליהנות מסרטי קולנוע חדשים, בימים אלו של בידוד וחוסר ודאות. בין הסרטים המדוברים אותם תחלנה החברות להעלות בימים הקרובים לשירות ה-VOD שלה: "1917", "ג'ודי", "הפרידה", "יוצאים מן הכלל", הסרטים הישראלים "מאמי" ו"עיניים שלי", "הצלם ממומבאי", "פרשת המים", "נפילת אימפריית הכסף", סרטי ילדים מדוברים ועוד. מחיר הזמנת כל סרט יעמוד על אותה עלות - 24.90 שקל אצל יס והוט, ושימו לב: בסלקום tv זה יעלה לכם 19.90 שקלים בלבד - בדיוק חצי ממחירו של כרטיס קולנוע. ומה בפרטנר? 19.90 שקל ליומיים, או 59.90 שקל ללא הגבלת זמן ("מכירה").
סלקום tv: אלו הסרטים הכי נצפים; גידול עצום ב-HOT
סלקום רואה בשבועיים האחרונים עלייה דרמטית של כ- 50% בצפייה בטלוויזיה, ושימוש גובר בשימושי הטלוויזיה השונים, הן במספר הצפיות והן במשך הצפייה. העלייה מתבטאת בעיקר בערוצי ה- broadcast החיים, שם אנשים צורכים בעיקר חדשות, אבל ניכרת באופן משמעותי גם בשירות ה-VOD וגם בשעות הבוקר והצהריים, שהן בדרך כלל שעות "אוף-פיק״.
שירות סלקום tv כולל גישה לקטלוג תכנים עשיר הכולל כ- 70 ערוצים, שירות 24/7 של הקלטה אוטומטית של הערוצים שבוע אחורה, כ- 200 סדרות כולל כל קטלוג HBO, כ- 1,500 סרטי קולנוע מתוכם עשרות סרטים עטורי פרסים, מעל 4,000 שעות של תוכן לילדים וספרית דוקו עשירה. 
ומה היו חמשת הסרטים הכי נצפים בשירות בשבועיים האחרונים? מדובר ב-"מה הסיכוי?", "ג'ון וויק 3", "כוכב נולד", "האדם הראשון" ו-"משימה בלתי אפשרית: התרסקות". 
מבדיקה שערכו ב-HOT, נמצא כי חל גידול של יותר מ-75% בהזמנות של תכני ילדים וכן גידול של יותר מ-50% בהזמנות של סרטים ב-VOD. מחיר סרט לצפייה ב-HOT יעמוד על 24.90 שקל (כמו ביס), וניתן לצפות בהם גם ללא דמי מנוי ל-VOD.
פרטנר tv: לא רק צפייה חד-פעמית, אלא גם מכירה
עם סגירת אולמות הקולנוע כחלק מהצעדים שננקטים בימים אלו, פרטנר העלתה בסוף השבוע את הסרט "לשבור את הקרח 2" למכירה ולצפייה ללא הגבלה בטלוויזיה. בעלות של פחות משני כרטיסי קולנוע וללא התקהלות, פרטנר מציעה להזמין את הסרט לרכישה ב-59.90 שקל, ו"לצפות בו שוב ושוב עם הילדים, בחופשת הפסח שהחלה בטרם עת, וגם אחריה".  
פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה היחיד בישראל שמאפשר רכישה של סרטים היישר מהקולנוע לצפייה ללא הגבלת זמן, לצד אפשרות השכרת סרטי VOD ב-19.90 שקל לתקופה של יומיים, וצפייה באלפי תכנים שפתוחים לכל מנוי ללא תוספת תשלום בספריית ה-VOD של פרטנר.
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אל תעבדו עלינו
    גיל 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תביאו סרטים שלא הגיעו לקולנוע ג׳יימס בונד החדש ועוד סרטים שלא הגיעו לקולנוע
    סגור
  • 9.
    פרטנר טיוי
    עידן 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליכם בעולם פרטנר
    סגור
  • 8.
    שלא יעשו טובה. זה המחיר הרגיל בהוט
    ציפי 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא היה קורה כלום לחברות אם היו מאפשרים צפיה בחינם. הם רוצים להגדיל הכנסות על חשבון אלו שנאלצים להשאר בבית
    סגור
  • לא פייר
    יפית 03/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש לא בסדר. ממילא משלמים דמי מנוי. המצב הכלכלי בכי רע. אני בחל"ת ומהיקרה אם יביעו בולידריות ויהיה חינם??? קופה על ההון האנושי החלש!!
    סגור
  • 7.
    תשלום עבור סרטים
    עובדיה לאה 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוט וחס יכולים לא לגבות תשלום עבור הסרטים. גוהים מספיק מהלקוחות.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    הזמנת סרטים
    רותי 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה לי שאנשים שיושבים בבית בלי עבודה ובלי לדעת מה ילד יום יזמינו סרטים ב 25 שקלים לסרט. לא הוט ולא יס עושים טובה גדולה. להיפך .הם עושים קופה גדולה .
    סגור
  • 5.
    מה שטוב רואים בחברות מי עלוב קמצן ומי בסדר (ל"ת)
    דוד 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    עלובים תשחררו סרטים חינם גם ככה אין כסף ועבודה לאנשים (ל"ת)
    דוד 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    בסלקום tv שירות הזמנת הסרטים לא קיים לכל המנויים
    אריק 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחו לציין כשמכרו את הסטרימר של אפל, שהוא לא תומך. אז מה שיצא הוא שמי ששמע להמלצת המוכרנית ל
    סגור
  • הם לא באמת מוכרים. זה יוסמה של יס, הם והוט קפצו על היחצ (ל"ת)
    הכל שקרים 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גם לא חשוב
    מה זה משנה 03/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי הסרטים יהיו זמינים לצפייה בטלוויזיה?
    סגור
  • 1.
    למה לגנוב
    צרכן 03/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא מבין למה לגנוב את הציבור אם אפשר לבוא לקראת הציבור ולפתוח את כל הערוצים ללא עלות גם ככה אין הכנסות לאנשים כולם יושבים בבית הכל סגור אנשים לא עובדים מה הם מצפים שאנחנו נרכוש סרט בפרטנר ב 60 שקל חוץ מזה אני משלם לפרטנר 140 שקל אז יעני 200 שקל וזה רק הסרט אחד אני לא מבין את זה באמת שאני לא מבין פשוט בושה לא רק פרטנר כל החברות גם יהיה יס הוט סלקום קחו את זה לתשומת ליבכם
    סגור
  • רק נטפליקס בלי אותיות קטנות ושטויות (ל"ת)
    ליאור 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור