שיווק ופרסום

"אנחנו כאן במתכונת של 24/7" – פז עולה עם קמפיין חדש

חברת הדלק פז נערכת להמשך עבודה סדירה בתקופת המשבר, גם בנוגע לתחנות הדלק שלה וגם בנוגע למתחמי הנוחות yellow. "פז המשיכה לספק דלק גם במלחמות ובעיתות חירום", אומר המנכ"ל ניר שטרן
מערכת אייס | 
"אנחנו כאן במתכונת של 24/7" – פז עולה בקמפיין חדש של מקאן (צילום יח"צ)
הערב תעלה פז קמפיין טלוויזיוני תחת המסר כי תחנות הדלק ורשת החנויות yellow ממשיכות לעמוד לרשות הציבור במתכונת של 24/7, עם מגוון מוצרי השלמה ו"כל מה שצריך לבית". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן, יעלה הערב בערוצי הטלוויזיה בהיקף של 1.5 מיליון שקל.
 
"פז מלווה את מדינת ישראל מאז הקמתה", מסר מנכ"ל פז ניר שטרן, "והיא המשיכה לספק דלק גם במלחמות ובעיתות חירום ובמשבר. זהו תפקידנו וזוהי האחריות הלאומית המוטלת עלינו. כך נעשה גם במשבר הקורונה. אנו נערכים להפעלה מלאה של מתחמי התדלוק של פז, וכן להפעלת מתחמי הנוחות של yellow, שיהיו פתוחים וזמינים לקהל הרחב 24/7, וזאת - על פי המגבלות שתטיל הממשלה. בנוסף, בכוונתנו להמשיך לספק לציבור אספקת גז סדירה באמצעות חברת פזגז. עובדיה ומנהליה של פז נחושים להמשיך לשרת את קהל לקוחותינו גם בתקופה מאתגרת זו".
פז חברת הנפט בע"מ, שהוקמה ב-1958, היא קבוצת האנרגיה הגדולה והמובילה בישראל. בבעלות החברה בית זיקוק באשדוד, מסופי אחסון וניפוק מוצרי דלק ורשת של כ-270 תחנות תדלוק (רשת התדלוק הגדולה בישראל). "פז" היא חברה ציבורית ללא גרעין שליטה. יו"ר הדירקטוריון של החברה הוא אברהם ביגר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה