שיווק ופרסום

"אנחנו בחזית רואים ופוגשים את חולי הקורונה - הישארו בבית"

צוות המרכז הרפואי שיבא תל השומר הצטרף לקמפיין "נשארים בבית - מצילים חיים" באמצעות סרטון וולונטרי דל תקציב המפציר בציבור להישאר בבתים. הוידאו זכה לאלפי שיתופים  
עינת שחק | 
נשארים בבית (צילום מעמוד הפייסבוק של המרכז הרפואי שיבא תל השומר)
אמש (יום ד') עלה בדף הפייסבוק של המרכז הרפואי שיבא תל השומר קמפיין "נשארים בבית" שיצר הצוות הרפואי של בית החולים. הסרטון השיג, נכון לכתיבת שורות אלה, 2.3K שיתופים ו-1.2K לייקים. 
בסרטון נראות נשות ואנשי צוות בית החולים כשהם מכוסים וממוגנים כמעט לחלוטין מפני הוירוס, מחזיקים שלטים אשר מדברים על מה קורה כשנשארים בבית. להשתעמם, לטחון סדרות או להתחרפן מהילדים זה מה שמבקש הצוות של שיבא בכמה שפות, כדי לעזור להם לשמור על שלום הציבור. 
"אנחנו כאן בחזית רואים ופוגשים את חולי הקורונה ונמצאים בתוך מערכה על בריאות הציבור. בבקשה - הישארו בבית והשמעו להוראות משרד הבריאות שמצילות חיים! שימרו על עצמכם, על משפחתכם ועל הציבור כולו" נכתב בפוסט, בצירוף ההאשטאג #נשארים_בבית. על הקראייטיב ועריכת הסרטון אמונים הילי ברוק ואוראל ביתן, הוא נוצר בתקציב דל ומבלי לצאת מהבית בכמה שעות, כולל כתיבה ועריכה.
 
לסרטון מסוג זה יש משמעות מיוחדת בשל מי שיצר אותו, שכן בימים אלה הצוותים הרפואיים והמתנדבים נמצאים בחזית המשבר באופן הגורר הערכה והשתאות מצד הציבור. כך למשל, בהמשך היום בשעה 18:00 מתוזמן קמפיין מחיאות כפיים מפרגנות כאות תודה לצוותים הרפואיים ולמתנדבים, ביוזמת מכינת עין פורת. ליוזמה התגייסו גופי תקשורת רבים אשר ישדרו את המאורע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה