שיווק ופרסום

אל תסתכלו על השלט הזה: המסר שמעודד נהגים להשאר בבית

על השלט הדיגיטלי הגדול בישראל, שעלותו מוערכת ביותר מ-2 מיליון דולר, הוצב מסר לנהגים ה"נוזף" בהם כי הם לא אמורים להסתכל עליו כלל - אלא להשאר בבית
עינת שחק |  1
שלט חוצות קורונה של אדרי 8 (צילום אורן אודי)
בימים בהם על כולנו מוטל להישאר בבית, עולה השאלה בדבר נחיצותם של שלטי חוצות. שהרי אם כולם בבתים, למי יש לפרסם בחוץ? אולם, חברת שילוט החוצות הדיגיטלי EDRI 8 התגייסה למען עידוד ההישארות בבית בימי משבר הקורונה, והעלתה מסר לנהגים ולשוהים מחוץ לבתים על גבי השלט שבבעלותה. על השלט מתנוסס המסר: "אתם לא אמורים להסתכל על השלט הזה! יותר בידוד ביתי, פחות קורונה!" 
המסר לציבור הוצב על גבי השלט הדיגיטלי הגדול בישראל, הנמצא באיילון, שההשקעה במסך שלו מוערכת ביותר משני מיליון דולר. "אנחנו שמחים להתגייס בימים כאלו בכדי להעביר מסרים שמשרתים את מדיניות משרד הבריאות. מדובר במסך הלד הגדול בישראל בנראות של 4K בכל שעות היום", אמר מאיר אדרי מנכ"ל אדרי 8.
הרעיון נולד במשרד הפרסום M&C סאצ'י, ובחברת השילוט נרתמו למיזם. לדברי המעורבים בפרויקט, מרגע שנולד הרעיון ועד להופעת השלט באוויר עברו שעתיים בלבד. צור גולן מנהל קריאטיב ראשי ובעלים משותף ב-M&C סאצ'י הוסיף כי "מעיין הצירתיות לא מתייבש גם בימים כאלו של משבר וחוסר וודאות. אני שמח שמאיר התגייס ומקווה שנעזור ולו במעט במאמץ הלאומי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואן איזה רעיון ???????? (ל"ת)
    סיגל 03/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור