שיווק ופרסום

מגדל תאפשר דחייה, ליברה לא תגבה השתתפות עצמית

חברות הביטוח מגדל וליברה הכריזו על שורת הטבות בצל המשבר. במגדל יאפשרו 8 תשלומים לפוליסות חדשות ומתחדשות, חודש ביטוח חינם לעסקים שנפגעו וגם הקלות בביטוחי רכב. ליברה לא תגבה מלקוחותיה דמי השתתפות עצמית
בועז גולדברג | 
כסף ישראלי (צילום Istock)
לאור המצב הכלכלי במשק, החליטו במגדל ביטוח על שורה של הקלות בגביה בענפי העסקים והדירות: החברה תאפשר 8 תשלומים לפוליסות חדשות ומתחדשות בחודש אפריל, על בסיס מזומן ללא דמי אשראי (במקום 5 שהתאפשרו קודם לכן) וכן תינתן האפשרות לדחיית תשלום אחד ללקוחות שיבקשו זאת.
ביחס לעסקים קיימים שכבר בוטחו, מגדל נערכת לסייע לעסקים המבוטחים בחברה אשר נאלצו לסגור את שעריהם בהתאם להוראות משרד הבריאות, ועל כן תאשר הארכת תקופת הביטוח בחודש נוסף על חשבונה, בתום תקופת הביטוח (בכפוף לאסמכתאות על סגירת העסק או ירידה מהותית בהכנסות). בנוסף, מעניקה החברה הטבות בביטוח רכב: רכבים חדשים מחודש אפריל ו/או חידושי מאי יזכו להנחה מיוחדת על חשבון החברה בגובה 10%.
הקלות אלה מתווספות להטבה משמעותית בתחום ביטוח המנהלים, עליה הודיעה מגדל כבר בשבוע שעבר. החברה הודיעה כי מתוך מטרה לסייע ללקוחות שנקלעו לאי-יציבות תעסקותית בתקופה זו ובעקבות המצב, תעניק לעובד אשר מעסיקו ידווח בגינו על חל"ת (ולכן לא יעביר בגינו הפקדות במהלך התקופה) את המשך הכיסוי הביטוחי הקיים בפוליסת ביטוח המנהלים ללא תשלום, למשך 3 חודשים.
ליברה לא תגבה מלקוחותיה דמי השתתפות עצמית
לאור משבר הקורונה, שהביא עימו אי וודאות בריאותית וכלכלית, חברת הביטוח ליברה, בבעלותה ובניהולה של אתי אלישקוב, החליטה לבוא לקראת כלל לקוחותיה ולבטל לתקופה זו את דמי ההשתתפות העצמית. ההטבה נכנסה לתוקף בתאריך 20.3.20. למעשה, כל לקוחות החברה שיגישו תביעה - החדשים והוותיקים כאחד - לא ישלמו את דמי ההשתתפות המחויבים בפוליסה. 
אתי אלישקוב, מנכ"לית ומייסדת ליברה, מסרה: "בשיחות שעשינו בימים האחרונים עם לקוחותינו, הבנו את הקשיים שהם מתמודדים איתם, וניסינו לחשוב איך באפשרותנו להירתם ולסייע להם בסיטואציה הקשה שנוצרה. מיום הקמתנו, אמרנו שאנחנו הולכים לשנות את סדרי ביטוח ולהפוך את לקוחותינו לשותפים לדרך. אנו מאמינים שדווקא בתקופה זו, בה העתיד הכלכלי לא בטוח, מחובתנו להקל על לקוחותינו לפחות בביטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה