פרסום ושיווק

פרסומת השבוע: סלקום tv - "בידור לבידוד"

במצב הדברים, אפשר לסמוך על משיח שירים לעוצר ויהפוך אותו למסיבה הכי טובה בעיר, גם אם אין ברירה. חוץ מזה, מגיע שאפו לקריאייטיב על מציאת כל החרוזים האפשריים למילה בידוד. זוהי פרסומת השבוע של אייס
מערכת אייס | 
פרסומת השבוע: סלקום tv - "בידור לבידוד" (צילום סיון פרג')
בשעה שהרייטינג מרקיע שחקים, כל הפרסומות - כמעט בלי יוצא מן הכלל - מתיישרות עם מצב הרוח הכללי העגמומי של אנשים שנמצאים בהסגר בבית. ספריי אקונומיקה, זה הווייב. במצב הדברים, אפשר לסמוך על משיח שירים לעוצר (ולסלקום tv) ויהפוך אותו למסיבה הכי טובה בעיר, או לכל הפחות, המקום להיות בו, גם אם אין ברירה. 
הפרסומת אמנם רועשת נורא, אחרי הכול היא מתנהלת בצעקות המקשות מאוד להישאר איתה עד הסוף, אבל האאוטפיט החללי שגורם לקורונה להיראות הרבה יותר נסבלת והיכולות הקומיות המושחזות של אודי כגן - הצליחו להכניס גם לנו קצת בידור לבידוד. חוץ מזה, מגיע שאפו לקריאייטיב על מציאת כל החרוזים האפשריים למילה בידוד, חוץ מאולי, "כוורת - האיחוד". זוהי פרסומת השבוע של "אייס".
צילום: סיון פרג'
 
מה, כמה ולמה:
משרד פרסום: גיתם BBDO
תקציב כולל: כ-4 מיליון שקל, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.
מספר ימי צילום: 1
 

מה היה האתגר הכי גדול בפרויקט? 
"להרים את הפרויקט מהרגע להרגע כשהמדינה תחת עוצר, סגר, מגיפה וחרדה".
יש איזה משפט קאלט שתפס על הסט? 
"איייייייך בבידוד?".
מה הייתה השליפה הכי מוצלחת?
"גם לך חג שמח".
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו? 
"נכנסנו עם מסיכות וכפפות ויצאנו עם מסיכות וכפפות".
מה הייתה ההשראה לרעיון?
"העטלף הסיני כתב את התסריט בשביל כולנו".
רשימת קרדיטים מלאה:
לקוח: עטרה ליטבק שחם, שרון אמיר, ירדן שור
במאי: רני כרמלי
גיתם: 
מנכ"לים משותפים: יובל וויינגסט, קרן בכר אמיתי
סמנכ"ל קריאייטיב: אדי גרצמן
סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא וויינגסט
ניהול לקוח והפקה: עידן ג'רבי, גלי שטרקמן, אפרת סולמי, מיטל אלוש, עדי שקד
קריאייטיב: ירמי ניר, אביעד רוזנברג, יבגני אוטקין, הדס גווילי, אמיר אסייג, דנה פוליג
חברת הפקה: פארדיסו - אריאל פרידן, רן הרוש, תמר גפן, רותי קינן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה