שיווק ופרסום

איגוד השיווק הישראלי יציע בחינם הרצאות דיגיטליות

מכללת השיווק של האיגוד הישראלי תאפשר לחברי האיגוד הרצאות אונליין והדרכות ללא עלות. ההרצאות יועברו בלייב באמצעות אפליקציית זום. מתי ההרצאה הראשונה?
בועז גולדברג |  2
איגוד השיווק הישראלי (צילום freepik)
מכללת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, מתאימה את עצמה למציאות החדשה שנוצרה בעקבות משבר הקורונה, ותמשיך לספק לחבריה מגוון הרצאות מקצועיות שהותאמו במיוחד לתקופה זו ועם טובי המרצים שלה. ההרצאות יועברו בלייב באמצעות אפליקציית זום ובמהלכן ניתן יהיה להפנות שאלות למרצה ולנהל דיון אודות הנושאים שיתעוררו במהלך ההרצאה.
מחר (ד') תיערך ההרצאה הראשונה, בנושא "10 טיפים להתנהלות שיווקית דיגיטלית במצב החדש", אותה יעביר יניב סבן, הבעלים של חברת הייעוץ לשיווק דיגיטליSaban Digital Marketing . בהמשך, תתקיים הרצאה נוספת עם יעל קנדר, מנהלת יחידת BDO DIGITAL  של BDO ישראל, והיא תדבר על נאמנות לקוחות בימי הקורונה. קנדר תדגים מדוע דווקא בזמנים של חוסר וודאות, ישנה משמעות רבה למערכת היחסים שלנו עם הלקוחות. ההשתתפות ללא עלות ובכפוף להרשמה מראש באתר האיגוד.
סיגלית הורן-גלפרין, מנהלת מכללת איגוד השיווק ומשנה למנכ"ל האיגוד, מסרה: "מדובר בתקופה מאתגרת, במסגרתה עלינו להתאים את עצמנו למציאות החדשה שנכפתה עלינו: מציאות שבה תוך כדי עשייה אנו כותבים מחדש את ספר ההדרכה לשיווק, תחום המשנה את פניו יחד עם העולם. אנחנו באיגוד בחרנו לראות בתקופה זו הזדמנות, וביחד עם אנשי השיווק שלנו אנחנו מנסים לתת לחברינו ארגז כלים ליום שאחרי המשבר".
תלמה בירו, מנכ"ל האיגוד, מסרה: "מאז ומתמיד המכללה לשיווק של איגוד השיווק ליוותה את אנשי השיווק בכל הידע המקצועי הדרוש להם, ואך טבעי הוא שנמשיך וניתן כלים וחומר למחשבה לחברי האיגוד גם בימים אלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תביאו מרצים מעניינים, לא בעלי עניין בלמכור שירותי ייעוץ (ל"ת)
    יעל 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נו באמת
    אליאב 03/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אותם מרצים ואותן הרצאות כבר עשור. דיגיטאלנט עקפו אתכם כבר מזמן
    סגור