פרסום ושיווק

פרסומת השבוע: לוטו - "החשדנים"

במפעל הפיס לקחו את ז'אנר פרסומות החשדנים של המותג ועשו לו אדפטציה קלילה ומדוייקת לתקופת הסגר, איך לא, בשיחת וידאו, ועם מיטב הכוכבים של הרגע: נייר טואלט ואלכוג'ל. זוהי פרסומת השבוע של "אייס" 
מערכת אייס |  4
פרסומת השבוע לוטו - "החשדנים" (צילום מסך מתוך פרסומת לוטו- "החשדנים")
בשבוע החולף בו כולם נשארו בבתים (בשאיפה) ורוח התקופה עוברת מבעד למסך המחשב, במפעל הפיס העלו גירסה חדשה לפרסומת "החשדנים" והפעם - בזום. למרות שהפרסומת עלתה רק לזמן קצר, היא הצליחה להכניס קצת קלילות לתקופה מאתגרת.
במהלך הפרסומת נפגשים ארבעה חברים לשיחת וידאו, כל אחד בביתו, ומעבירים את הזמן באמצעות משחק "ארץ-עיר". תוך כדי, אחד החברים מתלכלכך מהמבורגר, ומתפנק על כמות מוגזמת של נייר טואלט - הזהב הלבן של הימים האלה. המשחק המדויק, הרעיון הפשוט והתאמת ז'אנר הפרסומת למצב, הפכו אותה לבחירת המערכת של "אייס". 
 
מה הדיל: 
משרד פרסום: אדלר חומסקי
תקציב כולל: מיליון שקל
מספר ימי צילום: 1


דבר הבמאי, רני כרמלי: 
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"נכנסנו בלי קורונה ויצאנו בעזרת השם גם בלי קורונה. וברצינות, נכנסנו עם חוסר ודאות של ימים מטורפים, ויצאנו עם סרט אהוד שסחף המון תגובות מעולות ותרם תדמיתית למותג גם בימים כאלו".
הפיצוח הכי גדול בפרויקט:
"לתת למותג להשמיע קולו בתקופה כזו עם אמירה שלו בשפה שלו, ולהצליח להביא סרט מדוייק לתובנות התקופה בזמן קצר תחת כל ההגבלות. ברגע שעלה הרעיון להשתמש בשפת סרטי 'החשדנים' בזום, קיבלנו יד חופשית מהלקוח לרוץ על הפרויקט. אל תדאגו, הם שטפו את היד הזאת".
משפט קאלט שתפס על הסט:
"'וירוס זה לא חיה'. בסוף הכנסנו רק 'וירוס' ונתנו לאנשים להשלים. יותר מצחיק".
מה זרם הכי בקלות? 
"שלושה מהשחקנים הם מנהלי קריאייטיב במשרד והשחקן הרביעי חבר. ידענו בדיוק איך אנחנו רואים את הפרסומת - וצריך לתת לנו לשחק יותר".
דבר התסריטאי – הקונספט וההשראה לרעיון:
"בשפה הזאת תמיד מחפשים את ההברקה הקטנה שגורמת לכולם לחשוד. תקופה של הרבה שיחות זום ומחסור חמור בנייר טואלט ישבו לנו בול".
דבר הלקוח:
"בתקופת זו של אתגרים וחוסר ודאות, בחרנו לעשות באמצעות סרטון מהקונספט האהוב של סרטי ה'חשדנים' שקיבל את ההתאמה לרוח התקופה והכול בהומור שמעלה חיוך".

 
רשימת קרדיטים:
במאי: רני כרמלי
משרד: אדלר חומסקי
סמנכ"ל קריאטיב ומשנה למנכ"ל : טל ריבן 
מנהלי קריאטיב: אסא קרן ויונתן טייטל 
סופרוויזרית: נטלי קוסקין לוי 
תקציבאית: יובל לוי
מפיקה: נעמה בלז
מדיהקום: טל קדמי וירדן נוסבאום
אינטרקשן: מתן יעקובוביץ, טליה זינגרמן 
לקוח: לוטו מפעל הפיס - דפנה נעים שאול, דורית שוהם, חמי פדן, עינב טנצר
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תקציב של מליון שקל???
    דני 04/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקציב של מליון שקל??? 150 שקל וחצי שעה ואני מצלם את אותו הדבר עם 3 חברים
    סגור
  • 3.
    Where is Talmor???? He's the Cooler one (ל"ת)
    Cezar 04/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בהחלט הברקה. (ל"ת)
    עינת 04/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גאוני (ל"ת)
    הילה 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור