שיווק ופרסום

סמסונג ישראל וג'ורדי עם יוזמה מוזיקלית בשלט רחוק לימי הסגר

המהלך כולל שילוב של 28 כוכבים מקומיים שצילמו והקליטו עצמם מהבית באמצעות מכשיר החברה, ונערכו על ידי המפיק המוזיקלי לקליפ אחד. רונן סלם: "הרגשנו צורך עז לתמוך באנשים ובהנחייה להישאר בבית"
עינת שחק | 
קמפיין של סמסונג ישראל (צילום מסך מקמפיין של סמסונג ישראל)
סמסונג ישראל מפגינה נוכחות למותג ברוח התקופה: החברה יצרה פרויקט מוזיקלי  בשלט רחוק מההסגר, בשיתוף עם המפיק המוזיקלי ג'ורדי, תוך שימוש במכשיר החברה ובשילוב 28 כוכבים מקומיים.
בזמן שכולם נשארים בבתים לפחות עד לאחר הפסח, חברי נבחרת We Are Samsung, בהם רותם סלע, מיה דגן, אביב אלוש, סטטיק ועוד, צילמו והקליטו עצמם באמצעות מכשיר ה- Galaxy S20 Ultra של החברה, תוך שהם נותנים הצצה לאופן בו הם מעבירים את הזמן בבית. 
כל אחד מהם שר שיר שחובר במיוחד למהלך, ולאחר מכן, באולפן הביתי שלו, ג'ורדי הרכיב את כל החלקים לכדי שיר אחד. הקליפ, אותו הפיקה חברת התוכן Peach-Content We Like, עלה ליוטיוב לפני יומיים בלבד, וצבר למעלה מ-230 אלף צפיות.  
 
מותגים רבים ברחבי העולם התגייסו לעידוד אחריות חברתית, קוראים בשפת המותג  להישאר בבתים ולשמור על מרחק, וסיפקו את שני הסנט שלהם להעלאת המורל. "עם תחילת  תקופת הבידוד בישראל, הבנו כי אנחנו רוצים לתת לגיטימציה לכל עם ישראל לשמור על עצמו ועל כולנו, ולרומם את מצב הרוח הלאומי. ברור לנו שיצירה ומוזיקה הן כלי משמח ומחבר בין אנשים, לכן הרגשנו צורך עז לתמוך באנשים ובהנחייה להישאר בבית", מסביר את הרציונל מאחורי המהלך רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל.
כמה זמן לקח מהרגע שנולד הרעיון ועד לעלייתו לאוויר?  
"מהרגע שנולד הרעיון הצלחנו תוך עשרה ימים לצאת עם השיר ועם הקליפ בזכות ההירתמות של כל הנבחרת ובזכות המקצועיות והעבודה סביב השעון של ג'ורדי וצוות הקריאייטיב".
איזה קשיים טכניים או לוגיסטיים חוויתם?  
"זו פעם ראשונה שאנחנו מצלמים קליפ מרחוק ובאמצעות סלולרי בלבד. ג'ורדי עבד על המוזיקה, המיקס, הסאונד המוזיקלי באולפן המבודד שלו, ואילו צוות הקריאייטיב עבדו על התסריט.
"אבל לפני שמדברים על הקשיים הטכניים חשוב להבין כי ההירתמות של כל חברי הנבחרת לטובת הפעילות הזו הייתה כל כך ועוצמתית, כך שהקושי בלהרים פרויקט שכזה הלך והחוויר לעומת המחוייבות והשיתוף פעולה המוצלח של כולם.
"כיוצרי תוכן מובילים, כל אחד מהם הביא את הזווית האישית שלו לזמן שהוא מעביר בבית ומה ממלא לו את הזמן הזה. הכל יחד התחבר ויצר לוק אנד פיל ביתי ברוח התקופה".
לדברי סלם, המכשול העיקרי בגזרה של ג'ורדי, שהיה אמון על חיבור המקטעים לשיר אחד, היה קשור למרחק. "האתגר העיקרי היה בכלל לייצר את הפרויקט הזה בשלט רחוק ובזמן קצר באמצעות סמארטפון - יצירה מוזיקלית באמצעות רשמקול סלולרי ומצלמה סלולרית בטכנולוגיה של סמסונג. 
"אתגר נוסף היה להוציא את הטייקים הטובים והאיכותיים של השירה ברמה של אולפן מקצועי. צריך לזכור שלא כל חברי הנבחרת הם אמני במה וזמרים, וג'ורדי נתן להם את הכלים".
כמו מה למשל? 
"הנחה איך להקליט את עצמם בצורה נכונה - להקשיב לסקיצה של השיר באוזניות ולהקליט את עצמם תוך כדי על מנת לעמוד בקצב, בסולם, בטון הנכון, וכל זה בליווי צמוד שלו".
היו הוראות בימוי או הנחיות ספציפיות? 
"כל אחד מהמשתתפים קיבל הנחיות מה עליו לעשות בכדי ליצור פורמט אותנטי, מעניין ורבגוני המשקף את עולמו הפנימי, אבל בסוף כל אחד היה צריך לעשות הכל לבד – לביים, להקליט, לצלם".
מה המסר שאתם רוצים להעביר ברמת ה-BRAND?
"לעשות את הבלתי אפשרי בכל תקופה ובכל מצב. כאן הבלתי אפשרי היה לייצר שיר וקליפ של 28 יוצרי  תוכן מרחוק, באמצעות הסמארטפון בלבד בתקופה בה אין אפשרות להיפגש ולקרב לבבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה