שיווק ופרסום

ויצו בקמפיין חירום למניעת אלימות במשפחה בתקופת הקורונה

עם עלייה של 30% בדיווחי האלימות במשפחה ו-760% בפניות על אלימות כלפי ילדים ונוער, ויצו יצאו בקמפיין הקורא לעירנות לאלימות אצל השכנים בתקופה בה כולם נמצאים בהסגר 
מערכת אייס | 
זה הזמן להכיר את השכנים (צילום מעמוד הפייסבוק של ויצו ישראל)
ארגון ויצו יצא בסוף השבוע בקמפיין חירום שעלה ברשתות החברתיות, וקורא לציבור לגלות עירנות כלפי גלויי אלימות אצל שכנים, מכרים או משפחה בתקופה זו, ולפנות לייעוץ  לגבי הסיוע למשפחות. זאת, מאחר שמאז פרוץ משבר הקורונה, מדווחת המשטרה על עלייה של כ-30% בתלונות על אלימות במשפחה ומשרד הרווחה והשירותים החברתיים על עלייה של 760% בפניות אודות אלימות כלפי ילדים ונוער.
הקמפיין מתחיל בטון חיובי, מעודד סולידריות, ומציג שלל אירועים משעשעים אודות גילויים של כולנו על שכנינו ש"מעבר לקיר" בתקופת הסגר, למעט העובדה שגם אלימות בתוך המשפחה יכולה להתרחש בדלת ממול.
 
מטרת הקמפיין, בשיתוף עם משרד הפרסום ליאו ברנט ובסיוע משרד היח"צ אלעד סאסי, הוא לתת כלים ראשוניים לצמצום מימדי התופעה, הגוברת בארץ מאז פרוץ מגפת הקורונה ותא הלחץ שמתפתח כתוצאה מההישארות בבתים. בתוך כך, מומחי קווי הייעוץ של ויצו ומשרד הרווחה יתנו מענה הן לדיווחים שיתקבלו והן לייעוץ.
"המציאות, המחייבת את כולנו להסתגר בבתים, מעמידה מאות אלפי משפחות במשבר אחר - אלימות בתוך המשפחה. אנו קוראות לציבור לגלות ערנות, אחריות חברתית וסולידריות, בעיקר בתקופת הסגר ולהתקשר לייעוץ. אין מדובר בחטטנות או מציצנות - אלא בהצלת חיים", אמרה אורה כורזים, יו"ר ויצו ישראל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה