שיווק ופרסום

פסטיבל הפרסום "אריות קאן 2020" בוטל סופית

ההחלטה התקבלה לאחר שכבר הוכרז כי האירוע יידחה לאוקטובר השנה, לאחר שרבות מבין חברות השיווק והפרסום הגדולות בשוק כבר ביטלו את השתתפותן באירוע. המועד החדש לקיום הפסטיבל: יוני 2021

רועי בהריר-פרל |  1
פסטיבל הפרסום בקאן (צילום freepik, לוגו)
אירוע הפרסום הגדול והחשוב בעולם, "אריות קאן 2020", שהיה אמור להתקיים בין ה-22 ל-26 ביוני ונדחה לסוף אוקטובר עקב מגפת הקורונה, בוטל ביום שישי האחרון לחלוטין.
"השפעותיו של הקוביד-19 מורגשות מאוד לאחרונה בקרב יצרנים וצרכנים בענף השיווק, הקריאייטיב והמדיה", מסרו מארגני הכנס, "מכיוון שכך, הגענו למסקנה שסדר העדיפויות של היצרנים והצרכנים השתנה מאוד ושהיום כולם משקיעים מאמצים רק בנושאים שנוגעים לשמירה על הבריאות, להצטיידות בפריטים חיוניים ולהתמקדות בשימור הפעילות העסקית". 
הביטול מגיע בעקבות אזהרות של חברות החזקה גדולות ברחבי העולם, ביניהן IPG ו-WPP, מפני הנזק הכלכלי העצום שכבר נגרם וזה שעוד צפוי להיגרם ללקוחותיהן כתוצאה מהמגיפה. בנוסף לכך, רבות מבין חברות השיווק והפרסום הגדולות בשוק כבר ביטלו את השתתפותן באירוע, כחלק ממגמת ביטול נסיעות העסקים וטקסי הפרסים למיניהם. 
"פסטיבל אריות קאן, בבסיסו, תמיד נסוב סביב קריאטיביות", אמר פיליפ תומאס, יו"ר האירוע הבינלאומי שמתקיים מידי שנה במרכז הפסטיבלים והקונגרסים של קאן, "אנחנו מבינים של הקהילה הקריאטיבית ניצבת בימים אלה בפני אתגרים אחרים ולא נמצאת בפוזיציה של קידום נושאים שאינם קשורים לקורונה". 
"אנחנו מצפים בקוצר רוח לחגוג ולכבד את עשייתו של הענף ביוני 2021, כשהעולם יהיה, בשאיפה, יציב יותר והקהילה שלנו תוכל לתת לפעילות הענף את תשומת הלב שהיא ראויה לה", הוסיף סימון קוק, מנהל התפעול של אריות קאן. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא המועד החדש - זה פשוט המועד של שנה הבאה
    זהר 04/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסטיבל פשוט בוטל השנה
    סגור