שיווק ופרסום

פינג פונג וריקוד בטיקטוק: הפרסומות שנמצאו חיוביות לקורונה

תעשיית הפרסום ממשיכה להסתנכרן עם המגפה והסגר בסרטונים ובקונספטים יצירתיים. בברגר קינג משכנעים שמי שנשאר בבית ומזמין המבורגר הוא גיבור, בפרוקטר אנד גאמבל מרימים ריקוד ויראלי 
רועי בהריר-פרל | 
ברגר קינג (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של Burger King)
התחזיות והסקרים האחרונים - ביניהם סקר מקיף במיוחד של Ebiquity - צופים צניחה של 80% בהוצאות על פרסום בארצות הברית. נכון לעכשיו, עוגת הפרסום שם, בעיקר בטלוויזיה, שונה באופן מהותי מזו שמאפיינת ימים רגילים: נתח הפרסום למוצרי בית זינק בחודש האחרון ב-43%, אבל הפרסום בשאר הענפים צנח בחדות - בין 11%-45%, תלוי בענף. 
בתוך כך, תעשיית הפרסום ההלומה עדיין מחפשת דרכים יצירתיות ויעילות להעברת מסרים שיווקיים בימי קורונה, אולם לא מעט מפרסמים ופרסומאים כבר עושים את זה, ודי בגדול. הנה כמה פרסומות ויוזמות שיווקיות שמתקשרות עם המשבר העולמי באופן חיוני ואף חינני. 
ברגר קינג פונה לפטריוטים
רשת ההמבורגרים הוותיקה מצדיעה לצוותי הרפואה ובסרטון החדש שלה, הרוכב על ההשטאג #stayhome, היא משווה בין הפטריוטיזם של הרופאים לבין זו של מי שנשאר בבית ומזמין ברגר קינג ב-0 דולר דמי משלוח, לרגל המצב.
 
משרד הבריאות של אוהיו מעודד ריחוק חברתי עם פינג פונג
מה קורה כשכדור פינג פונג אחד מדביק בקורונה מאות כדורי פינג פונג אחרים, שלא נשמעים להוראות הריחוק החברתי? זה. 
 
מבשלת ויסקונסין ממתגת בירה למשבר
מבשלת הבירה הוותיקה השיקה לאחרונה בירה לאגר חדשה בשם המלבב Fvck covid. קורונה היה כבר תפוס.
 
חנות כלי עבודה עם ברכות עשה זאת בעצמך לצוותים רפואיים 
רשת המוצרים לבית וכלי העבודה האמריקאית לואו'ז לא מחויבת, נכון לעכשיו, לסגור את סניפיה. כהוקרת תודה על כך - ובכלל, כדי לחזק את לב האומה - סרטון הפרסומת החדש שלה מפציר בצופים ליצור ברכות לאנשי הרפואה בארצות הברית, בשיטת עשה-זאת-בעצמך. 
 
פרוקטר אנד גאמבל רוקדים לריחוק
תאגיד הטואלטיקה הענק יצר את ההאשטאג #DistanceDance, שהפך לוויראלי בטיקטוק, כדי להעביר את מסר הצורך בריחוק חברתי לבני ובנות דור ה-z. 
@charlidamelio

Stay home & do the ##distancedance. Tag me & the hashtag in your video. P&G will donate to Feeding America & Matthew 25 for first 3M videos ##PGPartner

♬ Big Up's (feat. Yung Nnelg) - Jordyn, Nic Da Kid
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה