פרסום ושיווק

אחרי 15 שנה: פובליסיס תקבל מגיתם את תקציב הפרסום של סלקום

חברת התקשורת צפויה לחתוך בתקציב הפרסום, שיעבור עתה לידי צוות ייעודי שהוקם עבורה ויורכב מבכירים בקבוצת פובליסיס ישראל. לפי הערכות הקו הפרסומי יצטרך להמשיך להישען על שירותי הטלוויזיה כדי לייצר יתרון
איתי פת-יה | 
יוסי לובטון (צילום נדב כהן יונתן)
אחרי כ-15 שנה בהן טיפלו בו, תקציב הפרסום של סלקום עובר מידיהם של גיתם-BBDO. חברת התקשורת שכרה את שירותיה של קבוצת פובליסיס, בה יוקם צוות חדש שמעתה ייקח לידיו את תקציב הפרסום, שעל פי ההערכות יקטן השנה.
המהלך מגיע על רקע שינויים בצמרת סלקום, ובראשם כניסתו של אבי גבאי לתפקיד המנכ"ל במקומו של ניר שטרן. ההערכות בשוק הן שאחרי התקשרות כה ארוכה עם סלקום, לו היו מחליטים בחברה להוציא את תקציב הפרסום למכרז בין המשרדים השונים, בגיתם-BBDO לא היו מגישים הצעה מטעמם.
כך או כך, בסלקום בחרו כאמור שלא להפקיד את תקציב הפרסום בידי אף אחד מהמשרדים הקיימים. ריכוז של צוות ייעודי היא תצורת עבודה מוכרת בפובליסיס העולמית, וכעת השלוחה הישראלית תצטרך להתנסות בה לראשונה. הצוות שנבחר יורכב מבכירים בקבוצת פובליסיס ישראל על החברות-הבנות שלה.
את הצוות יוביל יו"ר הקבוצה יוסי לובטון, ולצדו יהיו חברים גם אורי גל, מנכ"ל השלוחה הישראלית של ליאו ברנט, אילן צחי, מנכ"ל חברת זניט ודורית גוילי המשמשת כסמנכ"לית פעילות בפובליסיס ישראל.
קראו עוד ב-ice
לפי בכיר בתחום הפרסום, הטיפול בלקוחה החדשה יצריך מפובליסיס להתמודד עם בעיות המשותפות גם לשאר חברות התקשורת בישראל: "מאז המהלך של משה כחלון השוק לא מצליח להתאושש, ולצד אתגר עסקי קיים גם אתגר שיווקי-פרסומי בליצור ערך עבור הלקוחות ונאמנות מצדם, שתמנע מהם לנטוש בכל פעם שמתחרה מציע חבילה שזולה יותר בשקל". עוד הוא מוסיף בהקשר זה כי "ההישענות על שירותי הטלוויזיה של סלקום יכולה להמשיך לסייע למפרסמים ביצירת אותו ערך מוסף".
בהמשך לדברים אלה, בשנים הקרובות צפויה סלקום להרחיב את פעילות מיזם הסיבים המשותף לה ולקרן תשתיות ישראל, ולצד זאת היא מתמודדת בימים אלה במכרז להקצאת תדרי תשתית הדור החמישי בסלולר, אליו הגישה הצעה משותפת עם אקספון וגולן טלקום. נותר לראות אם תחומים אלה יבשילו לכדי יתרון של סלקום על פני המתחרות, בו יוכלו להיתלות בפובליסיס בבניית אסטרטגיית הפרסום של החברה.
בסלקום ובקבוצת פובליסיס לא הגיבו על הידיעה. מטעם גיתם-BBDO נמסר "אנחנו מודים לסלקום על שנים רבות של עבודה משותפת ומוצלחת. גיתם וסלקום בנו שפות פרסומיות בלתי נשכחות הממחישות את תמצית הישראליות ובנו לאורך השנים את סלקום כגורם המוביל בעולם התקשורת הישראלית. גיתם מאחלת לסלקום הצלחה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה