שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: "פיצה לפנים" של פיצה האט
הבחירה של הרשת בחן מזרחי בתור פרזנטור, משחק המלים המוצלח על היותו פנים חדשות עבור הרשת ועבור רבים מן הצופים, והתזמון הקומי המצוין שלו הוכיחו שאפשר ליצור פרסומת טובה לפיצה גם בלי תוספות מגרות
אם עד היום לא הכרתם אותו, או שאולי את הפנים הכרתם אבל לא את השם - עכשיו אתם כבר כנראה יודעים מי זה חן מזרחי. אתם כנראה גם יודעים שבניגוד למה שהרגילו אותנו, פרסומת לפיצה יכולה להיות מוצלחת גם בלי אלף שכלולים ותוספות משונות. התוספות שבחרו בפיצה האט לפרסומת שלהם, למשל, הן הרבה הומור ופנים שלא ראיתם כבר אלף פעם לפני כן - והם יוצרים יופי של מנה.
"הפנים החדשות של פיצה האט", כך מכנים ברשת את הקומיקאי חן מזרחי, שקיבל על עצמו את התפקיד עם כמות נכבדת של הומור עצמי. פשוטו כמשמעו, בהיותו הפרזנטור של הרשת חן הוא אכן הפנים החדשות של פיצה האט, כשלצד זאת בשביל לא מעט מהצופים הוא פנים חדשות גם ללא קשר לרשת - ועל משחק המלים המוצלח הזה בנויה הפרסומת כולה, בה חן מכנה שוב ושוב את הפיצה "פיצה לפנים". הבחירה בפנים חדשות היא צעד שיש בו סיכון, אבל חן, עם התזמון הקומי המצוין שלו, עושה לתסריט המשעשע שירות נהדר וגורם לכך שאת הפנים החדשות האלה תרצו לראות שוב.
דבר הבמאי, אופיר לובל:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"אני מאוד אוהב פרסומות קומיות, ובמיוחד אוהב ליצור משהו חדש, ובגלל שזאת הפרסומת הראשונה של פיצה האט, זאת הייתה הזדמנות מצויינת לשפה קומית חדשה".
"אני מאוד אוהב פרסומות קומיות, ובמיוחד אוהב ליצור משהו חדש, ובגלל שזאת הפרסומת הראשונה של פיצה האט, זאת הייתה הזדמנות מצויינת לשפה קומית חדשה".
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
"האתגר הכי גדול בפרוייקט היה לסנן את אלף הגגים והבדיחות שהיו לנו, פשוט כי לא היה מקום לכולם. החיבור בין המותג לחן מזרחי והפיצוח הקראטיבי שלו הם קרקע דשנה לאין ספור רגעים קורעים".
"האתגר הכי גדול בפרוייקט היה לסנן את אלף הגגים והבדיחות שהיו לנו, פשוט כי לא היה מקום לכולם. החיבור בין המותג לחן מזרחי והפיצוח הקראטיבי שלו הם קרקע דשנה לאין ספור רגעים קורעים".
משפט קאלט שתפס על הסט:
"'פיצה לחן!' כל מה דקות חן קיבל משולש פיצה חדש לאכול בזמן הצילום ובזכות הטוטאליות של חן והגישה הידועה של הסטנדאפיסטים שהם מוכנים לעשות הכל בשביל רגע קומי איכותי, הוא אכל המון פיצה באותו יום. עד זוב דם".
"'פיצה לחן!' כל מה דקות חן קיבל משולש פיצה חדש לאכול בזמן הצילום ובזכות הטוטאליות של חן והגישה הידועה של הסטנדאפיסטים שהם מוכנים לעשות הכל בשביל רגע קומי איכותי, הוא אכל המון פיצה באותו יום. עד זוב דם".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"החיבור עם הלקוח, משרד הפרסום וכמובן אנשי "יש הפקות". מין סינרגיה כזאת שהפכה עבודה לחגיגה. הרגעים מאחורי המוניטור הזכירו לי כמה אני אוהב לביים פרסומות".
"החיבור עם הלקוח, משרד הפרסום וכמובן אנשי "יש הפקות". מין סינרגיה כזאת שהפכה עבודה לחגיגה. הרגעים מאחורי המוניטור הזכירו לי כמה אני אוהב לביים פרסומות".
דבר צוות המשרד:
"כשפנינו לחן מזרחי והוא סיפר לנו שהעבודה הראשונה שלו בחיים הייתה כשליח בפיצה האט הבנו שחייבים לסגור פה משולש ולקחת אותו כפרזנטור. חן, אחד מהקומיקאים וכוכבי הרשת המצליחים והאהובים היום בישראל מצליח להעביר בצורה הומוריסטית המייחדת אותו את הדיוק והמסירות של עובדי פיצה האט לכל אורך תהליך הכנת הפיצה, מחומרי הגלם האיכותיים ועד לכמות הזיתים שמפזרים על כל משולש".
"כשפנינו לחן מזרחי והוא סיפר לנו שהעבודה הראשונה שלו בחיים הייתה כשליח בפיצה האט הבנו שחייבים לסגור פה משולש ולקחת אותו כפרזנטור. חן, אחד מהקומיקאים וכוכבי הרשת המצליחים והאהובים היום בישראל מצליח להעביר בצורה הומוריסטית המייחדת אותו את הדיוק והמסירות של עובדי פיצה האט לכל אורך תהליך הכנת הפיצה, מחומרי הגלם האיכותיים ועד לכמות הזיתים שמפזרים על כל משולש".
רשימת קרדיטים:
מנכ"ל: אורי גל
סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש
סמנכ"לית לקוחות: עידית צוקרמן
סמנכ"לית אסטרטגיה: זמר דורון
ארטדירקטור: מיטל מילר
קופירייטר: אורן בן נעים
מפיקה: סימי בן זיקרי
סופרוויזור: חגי זקן
תקציבאי: אפרת גלפנד
במאי: אופיר לובל
סאונד: סידני טולדנו
בית פוסט: גוטמן סטודיו
חברת הפקה: יש הפקות
מנכ"ל: אורי גל
סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש
סמנכ"לית לקוחות: עידית צוקרמן
סמנכ"לית אסטרטגיה: זמר דורון
ארטדירקטור: מיטל מילר
קופירייטר: אורן בן נעים
מפיקה: סימי בן זיקרי
סופרוויזור: חגי זקן
תקציבאי: אפרת גלפנד
במאי: אופיר לובל
סאונד: סידני טולדנו
בית פוסט: גוטמן סטודיו
חברת הפקה: יש הפקות
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.לא אוכל פיצותשמעון 05/2020/31הגב לתגובה זו0 0אחרי מה שהיה בסניף כרמל בחיפה תשכחו מפיצותסגור
-
10.הריקוד שלו בסוף? ההתפתלות? מגוחך.אני 05/2020/31הגב לתגובה זו0 0ועד הפרסומת לא ידעתי מי זה חן הזה, אז בואו לא נעוף ונקרא לו ״כוכב רשת״.סגור
-
9.שישקיעו בלהחזיר לפיצה את הטעםפיצה 05/2020/30הגב לתגובה זו0 0ולא יתקמצנו על עוד 2 דקות בתנור בפיצות העבותסגור
-
8.והפרסומת מה איתה? על הפנים.YT 05/2020/11הגב לתגובה זו4 1כמו הפיצה חסר לפרסומת טעם. הכניסו כסף לפרסומת כמו שהכניסו שמן לפיצה. פיצה האט תבינו, אין אמון בטעם הפיצה שלכם והפרסומת הזו לא עושה איתכם חסד. את הדגש שימו שם.סגור
-
הריקוד המלחיץ שלו בסוף - למה לא מדברים על זה? חחח (ל"ת)ססס 05/2020/31הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
7.1.5 מליון שקל על מה..עקרב צפוני 05/2020/10הגב לתגובה זו1 1איך בתקציב של 1.5 מליון שקל..עשו את הפרסומת הזאת?! מישהו גזר קופון טוב.סגור
-
6.לא טעיםאחת שיודעת 05/2020/08הגב לתגובה זו0 1איפה הקרדיט לניצבים ??סגור
-
5.הכתבה עצמה היא פרסומתאני 05/2020/08הגב לתגובה זו2 0פרסומת בתוך פרסומתסגור
-
4.לא טובזה 05/2020/07הגב לתגובה זו3 2דומינוס של לפני 5 שנים, לענייםסגור
-
3.פרסומת השבוע? יותר כמו אירוע רב נפגעים... (ל"ת)מתבייש 05/2020/07הגב לתגובה זו5 1סגור
-
2.רוכבים על כוכב רשת בזול - שיחקו אותה (ל"ת)אמיר 05/2020/07הגב לתגובה זו0 2סגור
-
1.וואו, אחת הפסומות המציקותמויישלה 05/2020/07הגב לתגובה זו3 2טוחנת בשכל, לא נעימה, מעצבנת. נשבע שכ"עונש" לפחות פעם אחת השבוע הזמנתי דומינוס במקום פיצה האטסגור