פרסום ושיווק

פרסומת השבוע: "פיצה לפנים" של פיצה האט

הבחירה של הרשת בחן מזרחי בתור פרזנטור, משחק המלים המוצלח על היותו פנים חדשות עבור הרשת ועבור רבים מן הצופים, והתזמון הקומי המצוין שלו הוכיחו שאפשר ליצור פרסומת טובה לפיצה גם בלי תוספות מגרות
מערכת אייס |  12
פרסומת השבוע: "פיצה לפנים" של פיצה האט (צילום פיצה האט)
אם עד היום לא הכרתם אותו, או שאולי את הפנים הכרתם אבל לא את השם - עכשיו אתם כבר כנראה יודעים מי זה חן מזרחי. אתם כנראה גם יודעים שבניגוד למה שהרגילו אותנו, פרסומת לפיצה יכולה להיות מוצלחת גם בלי אלף שכלולים ותוספות משונות. התוספות שבחרו בפיצה האט לפרסומת שלהם, למשל, הן הרבה הומור ופנים שלא ראיתם כבר אלף פעם לפני כן - והם יוצרים יופי של מנה.
"הפנים החדשות של פיצה האט", כך מכנים ברשת את הקומיקאי חן מזרחי, שקיבל על עצמו את התפקיד עם כמות נכבדת של הומור עצמי. פשוטו כמשמעו, בהיותו הפרזנטור של הרשת חן הוא אכן הפנים החדשות של פיצה האט, כשלצד זאת בשביל לא מעט מהצופים הוא פנים חדשות גם ללא קשר לרשת - ועל משחק המלים המוצלח הזה בנויה הפרסומת כולה, בה חן מכנה שוב ושוב את הפיצה "פיצה לפנים". הבחירה בפנים חדשות היא צעד שיש בו סיכון, אבל חן, עם התזמון הקומי המצוין שלו, עושה לתסריט המשעשע שירות נהדר וגורם לכך שאת הפנים החדשות האלה תרצו לראות שוב.
 
דבר הבמאי, אופיר לובל:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"אני מאוד אוהב פרסומות קומיות, ובמיוחד אוהב ליצור משהו חדש, ובגלל שזאת הפרסומת הראשונה של פיצה האט, זאת הייתה הזדמנות מצויינת לשפה קומית חדשה". 
 
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
"האתגר הכי גדול בפרוייקט היה לסנן את אלף הגגים והבדיחות שהיו לנו, פשוט כי לא היה מקום לכולם. החיבור בין המותג לחן מזרחי והפיצוח הקראטיבי שלו הם קרקע דשנה לאין ספור רגעים קורעים".
משפט קאלט שתפס על הסט:‏
"'פיצה לחן!' כל מה דקות חן קיבל משולש פיצה חדש לאכול בזמן הצילום ובזכות הטוטאליות של חן והגישה הידועה של הסטנדאפיסטים שהם מוכנים לעשות הכל בשביל רגע קומי איכותי, הוא אכל המון פיצה באותו יום. עד זוב דם".
מה הדבר שזרם הכי בקלות? ‏  
"החיבור עם הלקוח, משרד הפרסום וכמובן אנשי "יש הפקות". מין סינרגיה כזאת שהפכה עבודה לחגיגה. הרגעים מאחורי המוניטור הזכירו לי כמה אני אוהב לביים פרסומות".
דבר צוות המשרד:
"כשפנינו לחן מזרחי והוא סיפר לנו שהעבודה הראשונה שלו בחיים הייתה כשליח בפיצה האט הבנו שחייבים לסגור פה משולש ולקחת אותו כפרזנטור. חן, אחד מהקומיקאים וכוכבי הרשת המצליחים והאהובים היום בישראל מצליח להעביר בצורה הומוריסטית המייחדת אותו את הדיוק והמסירות של עובדי פיצה האט לכל אורך תהליך הכנת הפיצה, מחומרי הגלם האיכותיים ועד לכמות הזיתים שמפזרים על כל משולש". 
רשימת קרדיטים: 
מנכ"ל: אורי גל 
סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש 
סמנכ"לית לקוחות: עידית צוקרמן 
סמנכ"לית אסטרטגיה: זמר דורון 
ארטדירקטור: מיטל מילר 
קופירייטר: אורן בן נעים 
מפיקה: סימי בן זיקרי
סופרוויזור: חגי זקן 
תקציבאי: אפרת גלפנד
במאי: אופיר לובל 
סאונד: סידני טולדנו
בית פוסט: גוטמן סטודיו
חברת הפקה: יש הפקות
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לא אוכל פיצות
    שמעון 05/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי מה שהיה בסניף כרמל בחיפה תשכחו מפיצות
    סגור
  • 10.
    הריקוד שלו בסוף? ההתפתלות? מגוחך.
    אני 05/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועד הפרסומת לא ידעתי מי זה חן הזה, אז בואו לא נעוף ונקרא לו ״כוכב רשת״.
    סגור
  • 9.
    שישקיעו בלהחזיר לפיצה את הטעם
    פיצה 05/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא יתקמצנו על עוד 2 דקות בתנור בפיצות העבות
    סגור
  • 8.
    והפרסומת מה איתה? על הפנים.
    YT 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמו הפיצה חסר לפרסומת טעם. הכניסו כסף לפרסומת כמו שהכניסו שמן לפיצה. פיצה האט תבינו, אין אמון בטעם הפיצה שלכם והפרסומת הזו לא עושה איתכם חסד. את הדגש שימו שם.
    סגור
  • הריקוד המלחיץ שלו בסוף - למה לא מדברים על זה? חחח (ל"ת)
    ססס 05/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    1.5 מליון שקל על מה..
    עקרב צפוני 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך בתקציב של 1.5 מליון שקל..עשו את הפרסומת הזאת?! מישהו גזר קופון טוב.
    סגור
  • 6.
    לא טעים
    אחת שיודעת 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איפה הקרדיט לניצבים ??
    סגור
  • 5.
    הכתבה עצמה היא פרסומת
    אני 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרסומת בתוך פרסומת
    סגור
  • 4.
    לא טוב
    זה 05/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דומינוס של לפני 5 שנים, לעניים
    סגור
  • 3.
    פרסומת השבוע? יותר כמו אירוע רב נפגעים... (ל"ת)
    מתבייש 05/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    רוכבים על כוכב רשת בזול - שיחקו אותה (ל"ת)
    אמיר 05/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    וואו, אחת הפסומות המציקות
    מויישלה 05/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טוחנת בשכל, לא נעימה, מעצבנת. נשבע שכ"עונש" לפחות פעם אחת השבוע הזמנתי דומינוס במקום פיצה האט
    סגור