שיווק ופרסום

כמה עלה הקמפיין החדש של תדיראן בכיכובו של מורגן פרימן?

בחברת מיזוג האוויר משיקים קמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל, בכיכובו של שחקן הקולנוע מורגן פרימן, פרזנטור החברה בשנתיים האחרונות. כמה השקיעו תדיראן בקמפיין הנוכחי ואיך זה קשור לנגיף הקורונה? 
שרון טל |  1
תדיראן מורגן פרימן (צילום מסך)
כ-3.8 מיליון איש מתים בטרם עת מדי שנה בשל מחלות המיוחסות לזיהום אוויר ביתי, כך לפי ארגון הבריאות העולמי. בניגוד לדעה הרווחת, האוויר בחלל הבתים והמשרדים בהם אנו מצויים רוב זמננו, מזוהם פי 2 עד 5 מזה שבחוץ. עם פרוץ משבר הקורונה, גברה המודעות והחשיבות כלפי האוויר אותו אנו נושמים, מה שהוביל את חברת תדיראן לקמפיין חדש בסימן אוויר נקי.
הקמפיין שעולה בימים אלה בטלוויזיה ובדיגיטל, בכיכובו של פרזנטור החברה בשנתיים האחרונות מורגן פרימן, יקדם סדרת מזגנים חדשה של תדיראן המשתמשת בטכנולוגיית אוויר נקי המטהרת את האוויר ומנטרלת ריחות לא נעימים.
הקמפיין הנוכחי של תדיראן הופק על ידי סוכנות הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר-חומסקי ועלותו מוערכת בלמעלה מ-2 מיליון שקלים: "מחקרים של ארגון הבריאות העולמי קובעים כי סביבת המחיה שלנו מזוהמת עד פי חמישה מהסביבה החיצונית - דבר שגורם לתחלואה של מיליונים בעולם. לכן, הצגת פתרון טכנולוגי שיכול לתרום לאיכות האוויר בבתים, נתפס בעינינו כבשורה חשובה עם ערך רב" מסר משה ממרוד, בעלי ומנכ"ל תדיראן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלה הרבה יותר למאבק הפמיניסטי
    אישה 05/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מורגן פרימן בדיוק הואשם ע"י 8 נשים בהטרדות מיניות? זמן מעולה להביא אותו לקמפיין בארץ בזול! תודה למנהלת השיווק. תודה למשרד הפרסום, שיחקתם אותה.
    סגור