פרסום ושיווק

מאחדים כוחות: סוכנות הפרסום K-Logic רוכשת את חוליגנס קריאייטיב

חוליגנס תשמש כחטיבת הקריאייטיב, המיתוג והפרודקשן של הקבוצה ותעבור למשרדי הרוכשת בתל אביב. מייסד חוליגנס מקס שצ'רבקוב: "השלב הבא הוא להתפתח יותר בזירות הטכנולוגיות והדיגיטליות"
שרון טל |  7
שהר לוינשטיין, מרים מושינסקי ומקס שצ'רבקוב (צילום איליה מילנקוב, מאתר K LOGIC)
איחוד כוחות בשוק הפרסום: סוכנות K-Logic, שבבעלות אלרועי בוכמן, רוכשת את סוכנות הקריאיטיב הדיגיטלית חוליגנס, כך נודע ל"אייס". חוליגנס תשמש כחטיבת הקריאייטיב, המיתוג והפרודקשן של הקבוצה ועובדיה יעברו למשרדי K-Logic בתל אביב. מייסדי חוליגנס והשותפים, מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי, יובילו את פעילות הקבוצה במתן שירותי אסטרטגיה שיווקית, קריאייטיב והפקה.
"כשפגשנו לראשונה את אנשי K זה הרגיש כאילו מצאנו את החצי השני שלנו", מסביר מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף חוליגנס: "היכולות של הקבוצה הן כמו חמצן לעבודת האסטרטגיה והקריאייטיב שלנו. הרגשנו שהשלב הבא שלנו הוא להתפתח עוד יותר בזירות הטכנולוגיות ובפלטפורמות הדיגיטליות, ו-K הם השותפים הטובים ביותר שיכולנו לבקש. אנחנו נרגשים למסד את הקשר ולהפוך להיות קבוצה אחת ומשמעותית שתגדיר מחדש את הקטגוריה".
קראו עוד ב-ice
שיתוף הפעולה של K-Logic וחוליגנס החל כבר לפני כשלוש שנים, כששתי החברות זיהו יכולות משלימות שיכולות לסייע אחת לשניה בעולם השיווק הדיגיטלי והקריאייטיב. מהצד הראשון, חוליגנס הוא משרד קריאייטיב צעיר יחסית, אך כזה שמיצב את עצמו כשחקן ייחודי בעולם הפרסום הדיגיטלי, מאז הוקם ב-2011 על-ידי שהר לוינשטיין, מרים מושינסקי ומקס שצ'רבקוב, לשעבר בכיר במקאן דיגיטל. החיבור שלו הוא יחסית טבעי למשרד כמו K-Logic, כחברה שהתפתחה על בסיס טכנולוגי ומדידת התנהגות צרכנית, עד שמיצבה את עצמה כמתחרה משמעותי בענף הדיגיטל והפרסום.
"העבודה שלנו עם 'מותגי על' מחייבת אותנו להמשיך להיות בחזית היכולות הדיגיטליות", מסביר אלרועי בוכמן, מייסד ובעלי K-Logic: "כל בוקר הוא תחרות באולימפיאדה הדיגיטלית – אנחנו חייבים לפרוץ את הדרך כל פעם מחדש. הרכישה של חוליגנס וההצטרפות שלהם לצוות החדשנות של קיי תאפשר לנו להמשיך לצמוח".
שוק הפרסום מסתגל למציאות חדשה
שוק הפרסום ספג מכה קשה במהלך משבר הקורונה בשל עצירת הפעילות במשק וראיה לכך ניתן לראות בשלטי החוצות הריקים שברחבי ישראל, אך גם בירידה משמעותית בפרסום בכלי התקשורת, מה שהוביל גם לפגיעה בענף ולפיטורים נרחבים של עיתונאים ואנשי תקשורת. כעת עם החזרת הפעילות למשק, ענף הפרסום אמנם חוזר לעבוד, אך בעוד סכנת הקורונה עוד מרחפת, התחרות צפויה להיות קשה ומורכבת עוד יותר.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בהצלחה אנשים טובים (ל"ת)
    אני 05/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מקס הלוחם
    אלופים 05/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקס יגדל ל K את הביצים
    סגור
  • 4.
    סופו של חלום
    רן 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שאף אחד לא יספר לכם סיפורים, חוליגנס היו שמחים להישאר עצמאיים. אבל כנראה שהיכולות הקריאטיביות שהיו להם (והיו להם) לא מספיקות בשביל לשלם במכולת. עובדה ש-K קנו את חולגינס ולא להיפך. עכשיו השאלה האם אחד ועוד אחד יהיה שווה הפעם שלוש או שכמו במקרים רבים הוא יהיה שווה הרבה פחות. בכל אופן אני מאחל להם בהצלחה. אולי יש פה התחלה של גורם משמעותי חדש בענף הפרסום, משהו שלא היה פה המון שנים.
    סגור
  • 3.
    מה מאפשר לגוף כמו k logic להיות אחד היחידים
    יגאל 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שממשיך לצמוח בתקופה כזאת?
    סגור
  • מיקוד חזק בחו"ל, מקצוענות ותוצאות אף אחד בשוק לא מביא (ל"ת)
    איתמר 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    חיבור של אנשים מקצוענים, יופי! (ל"ת)
    תמר 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    שתי החברות הכי מקצועיות בשוק
    אורי 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם יצליחו לעבוד ביחד, מה שלגמרי לא מובן מאליו, זה יכול להיות game changer
    סגור