שיווק ופרסום

רדיו תל אביב רותם את לוח השידורים למען העסקים הקטנים

התחנה תאפשר לבעלי עסקים קטנים לקדם את פעילותם לא תשלום לכל אורך לוח השידורים. לצורך המשימה רתמו את כל מגישי התחנה, שיקראו למאזינים לצאת לרחובות ולהשתמש בשירותי בעלים העסקים 
מערכת אייס |  1
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום יח"צ)
כשנראה שמשבר הקורונה כמעט מאחורינו, הנזק עדיין ישנו. לאחר חודשים ארוכים בהם עסקים קטנים נפגעו אנושות מבחינה כלכלית, החליטו ברדיו תל אביב על קמפיין תמיכה בבעלי העסקים.
במהלך השבועות הקרובים הרדיו יאפשר לבעלי עסקים קטנים לקדם את פעילותם ללא תשלום לכל אורך לוח השידורים וברשתות החברתיות, באמצעות ראיונות ותשדירים מוקלטים. לצורך המשימה רתם רדיו תל אביב את כל מגישי התחנה, שיקראו למאזינים לצאת לרחובות ולהשתמש בשירותי העסקים הקטנים, תוך הקפדה על כללי הבריאות והריחוק הנדרשים.
כחלק מהקמפיין שנערך בחסות בנק הפועלים ובשיתוף עיריית תל אביב, ייערך ביום א' הקרוב אירוע מיוחד של תחנת הרדיו מגג עיריית תל אביב ויכלול את כל מגישי התחנה משבע בבוקר ועד שמונה בערב ביניהם: עינב גלילי, גורי אלפי, ערן זרחוביץ', אופירה וברקו ועוד. כלל המגישים יקראו למאזינים לתמוך בעסקים הקטנים לאחר חודשים ארוכים של שפל כלכלי.
"אני שמח שכל מגישי ועובדי התחנה נרתמו כאיש אחד למבצע הזה" מסר מנכ"ל התחנה אבי משולם. "זה הזמן לסייע לבעלי העסקים הקטנים להשתקם ולהשיב אליהם את הלקוחות. גלגלי השיניים של תל אביב מניעים את הכלכלה הישראלית כולה, והעסקים הקטנים שלה מעניקים לה את הצבע והרוח הייחודיים שלה".
שינוי נוסף ברדיו תל אביב הוא הרחבת שידור התכנית של אופירה וברקו - "תכנית הספורט של ישראל". התכנית, שמשודרת בסינדיקציה ברדיו ירושלים, חיפה ותל אביב, תפסיק להיות משודרת בסינדקציה ברדיו דרום, אך תשודר גם ברדיו קול הים האדום עבור הקהל האילתי חובב הספורט.

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך הרחבה אם הורדתם את באר שבע והדרום?
    המנכ"ל תור 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילת מול באר שבע
    סגור