שיווק ופרסום
איקאה מתייצבת לצד הקהילה הגאה בקמפיין עולמי חדש
עם ציון היום הבינלאומי למאבק בהומופוביה, רשת הרהיטים השיקה פרסומת בת דקה שקוראת לצופים לגרום לבני הקהילה לחוש בבית בכל מקום שהוא. הקמפיין ירוץ ב-25 מדינות, האם יגיע גם לישראל?
איקאה מתייצבת לצד הקהילה הגאה בקמפיין עולמי חדש. עם ציון היום הבינלאומי למאבק בהומופוביה שחל בתחילת השבוע, רשת הרהיטים השיקה את הקמפיין, שלא צפוי להגיע לישראל, אך ירוץ ב-25 מדינות בעולם, בהן בריטניה, ארצות הברית, קנדה, איטליה והודו.
"מזמין, בטוח, מקבל, ופתוח למי שאנחנו – כך בית צריך להיות" – זה המסר המרכזי שבאיקאה מבקשים להעביר בפרסומת החדשה. סוכנות הפרסום We Are Social Milan יצרה עבור מותג עיצוב הבית סרטון באורך דקה, שקושר עם ההשטאג #BeSomeone'sHome בין איקאה לבין המושג בית כמרחב בטוח.
יחידים וזוגות מהקהילה מוצגים בפרסומת, שמסתיימת בקריאה "לגרום לאנשים מכל קצוות הקשה המינית והמגדרית להרגיש בבית בכל מקום", לא רק ביום הבינלאומי למאבק בהומופוביה, אלא בכל ימות השנה.
קראו עוד ב-ice
לצד הפרסומת החדשה, באיקאה החלו למכור את סל הקניות שלהם עם הדפס דגל הגאווה במדינות בהן טרם שווק עד כה. זוהי אינה הפעם הראשונה שהרשת השוודית מביעה תמיכה בקהילה הגאה.
- יעקב הלפרין נגד קשת: "מנצלים לרעה את כוחם בשוק הפרסום"
- רינה מצליח עוררה סערה באולפן: "יש מחלוקת אם הייתה קורונה"
- אילה חסון: בן כספית מקנא בי; כספית: מעדיף להיות ריקלין
לצד הפרסומת החדשה, באיקאה החלו למכור את סל הקניות שלהם עם הדפס דגל הגאווה במדינות בהן טרם שווק עד כה. זוהי אינה הפעם הראשונה שהרשת השוודית מביעה תמיכה בקהילה הגאה.
בהונגריה, למשל, כשדובר הפרלמנט השווה לפני כשנה בין זוגות הומוסקסואלים המאמצים ילד לבין פדופילים, איקאה העלתה בתגובה מודעה בה מוצגים עפרונות צבעוניים לצד הכיתוב "אין ביננו שוויון עד שכולנו שווים".עוד בשנות התשעים חלקים בציבור השמרני בארצות הברית קרא להחרים את הרשת בגלל פרסומת אחרת בה הוצג זוג גאה, אולם באיקאה השאירו את הקמפיין באוויר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה