שיווק ופרסום

אפקט פוסט-קורונה: מקאן מפטרת 35 עובדים

במכתב ששלח לעובדים מנכ"ל חברת הפרסום עמית משיח כתב כי הקיצוץ נובע מהירידה ברווחים במשבר הקורונה: "ההשלכות מאלצות אותנו להתאים את התכניות שלנו למציאות המשתנה"
שרון טל |  4
עמית משיח. מקאן תל אביב (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
משבר הקורונה נותן אותותיו גם על משרד הפרסום הגדול בישראל. מנכ"ל קבוצת מקאן עמית משיח הודיע על פיטורים של 35 עובדים, על רקע הירידה בהכנסות במשבר הקורונה. במקביל, הודיע משיח גם על קיצוץ של 10% משכר העובדים המרוויחים יותר מ-10,000 שקל בחודש.
במכתב ששלח אמש (א') לעובדים מנכ"ל קבוצת מקאן עמית משיח, התייחס להשלכות משבר הקורונה על תעשיית הפרסום: "משבר הקורונה וההשלכות שלו מאלצים אותנו להתאים את התוכניות למציאות המשתנה. להתכנס, להתרכז בפעולות הליבה, לאחד משאבים, להיות יעילים ושטוחים יותר על מנת שנוכל לעבור את התקופה הזו בהצלחה, ולצאת ממנה חזקים וטובים יותר". כתב משיח ואף ציין כי לא צפויים צעדי התייעלות נוספים בשנה הקרובה.
כחלק מצעדי ההתייעלות גם נערך שינוי בצמרת הניהולית של מקאן. מחלקת האסטרטגיה של המשרד חוזרת לידי אתי עבאדי, שניהלה אותה במשך 7 שנים עד לפני כשנה, אז עברה לנהל את מקאן טק יחד עם שי אלמגור. 
בתקופת הקורונה עובדים בקבוצת מקאן הוצאו לחל"ת בשל הירידה בהיקף העבודה כתוצאה מהפסקת פעילות המשק. מאז אמנם הוחזרו לעבודתם, אך 35 מכלל העובדים כעת ייאלצו לגשש דרכם מחדש בתעשיית הפרסום. לא מן הנמנע שצעדים דומים יינקטו גם במשרדים גדולים אחרים בשוק הפרסום, כשזה עתיד להתעצב מחדש עם הסתגלות המשק למצב החדש בעידן הפוסט-קורונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברור...
    אחד שיודע 05/2020/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמנם תקופה קשה אבל תכל׳ס זה ניצול ציני של המצב!
    סגור
  • 2.
    ממתי 60 עובדים זה 35? (ל"ת)
    יזכור 05/2020/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ...
    גרגמל 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התהפכו לך המספרים... זה 90 לא 60
    סגור
  • 1.
    אז עכשיו יהיה לאתי עוד זמן להעלות סטורי ממסעדות?
    rreut 05/2020/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כמה תזוזות עוד יעשו לה? ומה בדיוק היא עושה? אשמח להסבר
    סגור