שיווק ופרסום

אנשי השיווק של חודש מאי: חקלאי ישראל

איגוד השיווק בחר כאיש השיווק של החודש את "צביקה החקלאי" -  שם קוד לכל החקלאים ברחבי הארץ, שבימי הקורונה הגיעו למאות ישובים ברחבי הארץ וביצעו מכירה ישירה של תוצרת חקלאית מגוונת, מהחקלאי לצרכן
מערכת אייס | 
חקלאות (צילום freepik)
ימי הסגר במשבר הקורונה הצמיחו תופעה ארצית חדשה: כלכלה קהילתית הנשענת על קשר בין חקלאים לבין הצרכנים, ללא פערי תיווך. בתקופת הסגר, חקלאים רבים השתמשו ברשתות החברתיות ובאפליקציות המסרים כדי לשווק את תוצרתם.
בערים החלו קהילות להתארגן לרכישה מרוכזת מחקלאים, מתוך רצון לקבל סחורה איכותית במחירים נוחים, לצד הסיוע לחקלאים החרוצים שנתקעו עם סחורה רבה שעלולה להיזרק.
 
קראו עוד ב-ice
אותם חקלאים שתמיד שיווקו לעסקים בשיטת B2B המציאו עצמם מחדש עם שיווק B2C ישירות לצרכן. לראשונה מצאו את עצמם החקלאים מקימים מעין "מוקד שירות לקוחות" ובאים במגע ישיר עם הצרכנים.
לאחר שנים של שחיקה מפערי תיווך גבוהים, לצד הגידול בייבוא מחו"ל שפוגע בהכנסותיהם, יצרו לראשונה החקלאים מערך שיווק משלהם. על הטיימינג ועל היוזמה, בחר איגוד השיווק את חקלאי ישראל לאנשי השיווק של חודש מאי. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה