שיווק ופרסום

גוגל תעניק 340 מיליון דולר לעסקים קטנים ובינוניים המפרסמים דרכה

ענקית הטכנולוגיה משיקה תכנית לתמיכה בעסקים שנפגעו במשבר הקורונה, במסגרתה לקוחות משלמים של Google Ads יקבלו שוברים לשימוש בשירותיה. אלו עסקים יהיו זכאים לשובר ואיזה סכום יקבלו?
איתי פת-יה | 
גוגל מסייעת לעסקים קטנים ובינוניים (צילום ויקיפדיה, pixabay)
גוגל תעניק לעסקים קטנים ובינוניים המפרסמים דרכה שוברים לפרסום בחינם בסכום מצטבר של 340 מיליון דולר. ענקית הטכנולוגיה הודיעה השבוע על תכנית לתמיכה בלקוחות המשלמים של שירותי Google Ads שנפגעו עקב משבר הקורונה. התכנית תושק בשלבים שונים במספר מדינות בעולם ותגיע לישראל.
גובה השובר לכל עסק יחושב באופן פרטני על סמך הוצאות העבר שלו דרך פלטפורמות הפרסום של גוגל, כשתקרת הסכום היא אלף דולר. את השוברים ניתן יהיה לנצל עד סוף השנה (31 בדצמבר, 2020).
 
קראו עוד ב-ice
זכאים לשובר לקוחות שפרסמו דרך גוגל בינואר/פברואר השנה, וכן ב-10 מתוך 12 חודשים של שנת 2019, וניתן יהיה להשתמש בו רק עבור הוצאות עתידיות מרגע קבלו – ולא ניתן להמירו לכסף כנגד הוצאות שכבר בוצעו. עוד כלולים בתכנית לקוחות שפרסמו דרך גוגל באמצעות "שותף צד-שלישי". לפי תנאים אלה, אם כן, לקוחות חדשים יותר של גוגל Ads יוותרו מחוץ למתווה.
סכום השובר יעודכן באופן אוטומטי בחשבון של כל לקוח מבלי שיהיה צורך להגיש בקשה לקבלתו. לכל לקוח ינתן שובר אחד, כך גם ללקוחות המחזיקים מספר חשבונות פעילים בגוגל Ads או משתמשים במספר סוגי קמפיינים.
תכנית המענקים הושקה כבר בניו זילנד, אוסטרליה, טייוואן, איטליה וגרמניה. בשבועות הקרובים יצורפו לרשימה מדינות נוספות, בהן ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה