פרסום ושיווק

מודרן טוקינג תטפל בתקציב הדיגיטל של סן פלגרינו ופרייה

משרד הפרסום של אבירן מניר יקבל לידיו את מותגי המים המוגזים מבית טמפו. אחד הקמפיין שכבר עלה נוצר בשיתוף עם סטודנטים של הבצפר, כשחלק מההכנסות ממנו יוקצה למלגות עבורם 
איתי פת-יה |  2
אבירן מניר (צילום נתי גולד)
מודרן טוקינג של אבירן מניר יטפלו בתקציב הדיגיטל של סן פלגרינו ופרייה (Perrier) בישראל. במשרד הפרסום יעלו קמפיינים לקידום מותגי המים המוגזים מבית טמפו.
במסגרת המהלך הפרסומי של פרייה נרקם שיתוף פעולה עם תלמידי הבצפר של חברות הפרסום, כשחלק מההכנסות יועברו לטובת מלגות עבורם.
 
קראו עוד ב-ice
מניר ומודרן טוקינג מטפלים גם במותגים כיף של סנו, אגאדיר, רשת אפריל, אתר החרמון, פארק המים שפיים, רשת רונית רפאל, קניון שבעת הכוכבים ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד משרד של תותחים (ל"ת)
    דן 06/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תותח, מקצוען ו...נשמה טובה. בהצלחה! (ל"ת)
    אי ירוק בים 06/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור