פרסום ושיווק

חברון זלצמן זכו בתקציב הפרסום של ברליץ

חברון זלצמן ינהלו את תקציב הפרסום של בית הספר לשפות. גבי זלצמן: "שמחים לחזור לעבוד עם ברליץ"
שרון טל | 
חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון (צילום אילן בשור)
משרד הפרסום חברון זלצמן, בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן, זכו בתקציב הפרסום של ברליץ – בית הספר לשפות, לו 6 מרכזים ברחבי הארץ ומסלולי לימוד אונליין. במשרד מנהלים בין היתר, את תקציבי הפרסום של איי רובוט, באדג׳ט, רויאלטי, מטבחי זיו ועוד. 
כעת במשרד התחדשו בתקציב הפרסום של ברליץ: ״אנחנו שמחים לחזור לעבוד עם ברליץ", מסר גבי זלצמן, מנכ"ל משותף במשרד. "אני מודה על הבחירה ובטוח שנתמודד בשוק התחרותי הזה בהצלחה״. 
 
קראו עוד ב-ice 
שירלי רוזנפלד, מנהלת השיווק של ברליץ ישראל, מסרה: "לקראת האתגרים החדשים העומדים בפנינו, החלטנו לחפש משרד פרסום שייתן מענה הולם בתחומי האסטרטגיה והדיגיטל. מצאנו בחברון זלצמן את הפרטנרים הראויים ביותר ומאחלת לכולנו בהצלחה בדרך החדשה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה