שיווק ופרסום
חברון זלצמן זכו בתקציב הפרסום של ברליץ
חברון זלצמן ינהלו את תקציב הפרסום של בית הספר לשפות. גבי זלצמן: "שמחים לחזור לעבוד עם ברליץ"

משרד הפרסום חברון זלצמן, בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן, זכו בתקציב הפרסום של ברליץ – בית הספר לשפות, לו 6 מרכזים ברחבי הארץ ומסלולי לימוד אונליין. במשרד מנהלים בין היתר, את תקציבי הפרסום של איי רובוט, באדג׳ט, רויאלטי, מטבחי זיו ועוד.
כעת במשרד התחדשו בתקציב הפרסום של ברליץ: ״אנחנו שמחים לחזור לעבוד עם ברליץ", מסר גבי זלצמן, מנכ"ל משותף במשרד. "אני מודה על הבחירה ובטוח שנתמודד בשוק התחרותי הזה בהצלחה״.
קראו עוד ב-ice
שירלי רוזנפלד, מנהלת השיווק של ברליץ ישראל, מסרה: "לקראת האתגרים החדשים העומדים בפנינו, החלטנו לחפש משרד פרסום שייתן מענה הולם בתחומי האסטרטגיה והדיגיטל. מצאנו בחברון זלצמן את הפרטנרים הראויים ביותר ומאחלת לכולנו בהצלחה בדרך החדשה״.
- מפרסמים תובעים את גוגל: "מונעת תחרות בשוק הפרסום המקוון"
- רינה מצליח חוטפת מהרשות השנייה: "פוגעת אנושות בחברה החרדית"
- יואב לימור תקף את הרבנות, אבישי גרינצייג בתגובה: "ציוץ נבזי ומרושע"
שירלי רוזנפלד, מנהלת השיווק של ברליץ ישראל, מסרה: "לקראת האתגרים החדשים העומדים בפנינו, החלטנו לחפש משרד פרסום שייתן מענה הולם בתחומי האסטרטגיה והדיגיטל. מצאנו בחברון זלצמן את הפרטנרים הראויים ביותר ומאחלת לכולנו בהצלחה בדרך החדשה״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה