שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

ב-4 מתוך 5 המותגים המובילים הושקעו בפרסום בטלוויזיה יותר ממיליון שקל, 2 מותגים השקיעו יותר מחצי מיליון בקמפיין דיגיטל ובראש הפרסום בעיתונות שני מותגי ריהוט
שרון טל |  1
דירוג חמשת המותגים המפורסמים (צילום freepik)
המשק חוזר להשקיע מיליוני שקלים בפרסום, וניכר כי בראש עומדות מספר חברות שלא חוסכות בהשקעה בפרסום במותגים כדי להגיע לכיס של הלקוחות. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים בהשקעה בפרסום בטלויזיה הם: תנובה, אלקטרה, פריגת, קניוני עזריאלי ו-H&M.
במקום הראשון חברת תנובה, שהשקיעה השבוע מיליון ו-273 אלף שקל בפרסום בטלוויזיה של קמפיין "קונים ומקבלים". במקום השני צמוד לתנובה, מדורגת אלקטרה, שהשקיעה בקמפיין למזגן מיליון ו-250 אלף שקל. במקום השלישי קמפיין הכבוד לפרדסנים של המותג פריגת, בקמפיין למותג הושקעו השבוע מיליון ו-200 אלף שקל בפרסום בטלויזיה.
במקום הרביעי הקמפיין של AZRIELI DAYS בו השקיעה החברה מיליון ו-17 אלף שקלים בפרסום בטלויזיה. במקום החמישי H&M בקמפיין נשנה עכשיו למען המחר, בסימן איכות הסביבה. H&M השקיעה השבוע כ-971 אלף שקלים בפרסום הקמפיין בטלויזיה.
באיזה קמפיינים לדיגיטל הושקעו יותר מחצי מיליון שקל בשבוע?
גם זירת הפרסום בדיגיטל בוערת, כשהמותג המוביל בהשקעה הוא של ידיעות אחרונות. בידיעות השקיעו כ-540 אלף שקל בשבוע בקמפיין דיגיטל של חבילות הסופ"ש ותפסו את המקום הראשון בדירוג. במקום השני עם השקעה של כ-521 אלף שקל, קמפיין הפעימה השלישית של משרד האוצר.
המקומות השלישי ועד החמישי צונחים משמעותית בהיקף ההשקעה של 30% ויותר. במקום השלישי קמפיין THE UPPER HOUSE, בו השקיעה גינדי כ-355 אלף שקל בפרסום בדיגיטל בשבוע. במקום הרביעי, הקמפיין לסוכנות הרכבים לובינסקי טרייד עם השקעה של 271 אלף שקל; ובמקום החמישי הקמפיין שלAZRIELI DAYS  בו הושקעו 269 אלף שקל בפרסום בדיגיטל בשבוע.
 
מותגי הריהוט מובילים את הפרסום בעיתונות
תעריפי הפרסום בעיתונות הם נמוכים יותר מאשר בטלויזיה, מה שבא לידי ביטוי גם בהיקף ההשקעה בפרסום. את שני המקומות הראשונים בדירוג מובילים מותגי הריהוט ניקולטי עיצובים ורהיטי דורון. במקום הראשון רהיטי ניקולטי שהשקיעו בפרסום בעיתונות 184 אלף שקל בשבוע, 26 אלף שקל יותר מרהיטי דורון שהשקיעו 158 אלף שקל בפרסום בעיתונות.
במקום השלישי אופטיקה הלפרין שהשקיעה כ-150 אלף שקל בשבוע בפרסום בעיתונות; ובמקום הרביעי AZRIELI DAYS שהשקיעה כ-134 אלף שקל רק בפרסום בעיתונות. במקום החמישי בין המותגים המפורסמים ביותר, חברת אפי קפיטל עם הקמפיין לפרויקט EFFIX.
ממצא נוסף העולה מהנתונים הוא כי חברת עזריאלי היחידה שנכנסה ל-5 המותגים המפורסמים השבוע בכלל הקטגוריות, כאשר לפי הנתונים השקיעה בסך הכל כמיליון ו-400 אלף שקל בפרסום הקמפיין שלה AZRIELI DAYS בשבוע אחד בלבד; ואלו היו המותגים המפורסמים ביותר השבוע - בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזבוז כסף. רק גוגל פייסבוק (ל"ת)
    Xx 06/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור