שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: פריגת עושה כבוד לפרדסנים

משבר הקורונה גולש לפרסומות כשהמפרסמים מרגישים צורך להעביר מסרים חברתיים. זה לא פשוט להעביר מסר כזה ולהישאר שנונים ומצחיקים. שלום מיכאלשוילי מצליח לעשות את זה בקלילות ובחן 
מערכת אייס | 
פרסומת השבוע: פריגת עושה כבוד לפרדסנים
בשנים האחרונות יותר ויותר מותגים מבקשים לזהות את עצמם עם ערכים חברתיים ולהתייצב לצד מחאות כאלה ואחרות – מה שמוליד לא פעם קמפיינים שיכולים להיתפש כחנפים או לחטוא בפופוליזם. במרכז הקמפיין החדש של פריגת נמצאים הפרדסנים הישראלים, כשלשמחתנו המפרסמים לא ניסו לחפש שפה פרסומית חדשה שסובבת כולה סביב המסר האלטרואיסטי כביכול ותגרום לנו לפהק. במקום זה, במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי בחרו לשלב את המסר בתוך הקמפיין המוכר שמוביל שלום מיכאלשווילי, עם אותו ההומור הקורע והנונסנס שהביא איתו למותג מאז הפך לפרזנטור שלו. לכן, מבין כל הפרסומות שעלו השבוע, בחרנו בפרסומת זו של פריגת כפרסומת השבוע של "אייס".
דבר צוות המשרד:
פריגת היא מותג אייקוני וכמו כל מותג אייקוני, היא חלק מהתרבות הישראלית ומהחיים של כולנו, גם בימים טובים וגם בימים פחות טובים. לנו, כמשרד הפרסום של פריגת, זה כבוד גדול וגם כיף גדול להיות שותפים ולקחת בזה חלק. 
איך נכנסתם לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
נכנסנו לפרויקט כשהקורונה היתה רק שמועה לא מבוססת ויצאנו ממנו הרבה אחרי שהיא הפכה לחלק משגרת חיינו. זה אומר הכל בעינינו.  
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
לפריגת מאד חשוב לנקוט עמדה ולא להגיד סתם מילים באוויר. הרי בינינו, לא מספיק רק לעשות פרסומת ולהגיד בה "תודה לפרדסים", צריך גם לפעול. 
פריגת היא מסוג המותגים שעומדים מאחורי המילים שלהם ומגבים אותן במעשים. וזה מה שכל כך מרגש בכל הסיפור. פריגת נטעה כ-1000 דונם של עצי הדר כדי לסייע לענף הפרדסנים שנפגע מהמשבר. זה חלק מיחסי הגומלין ארוכי השנים בין פריגת לפרדסנים שחולקים יחד את אותה האהבה חסרת תנאים להדרים.
משפט קאלט שתפס על הסט:‏
"זיסר יא פרדסן-על!"
מה הדבר שזרם הכי בקלות? ‏
שני דברים עיקריים זורמים לנו תמיד בעבודה עם פריגת.
הראשון הוא מערכת היחסים באמת מדהימה שיש לנו עם צוות פריגת. מצד אחד אנחנו תמיד מאתגרים זה את זה, מתווכחים לא מעט ומנסים להעלות יחד את הרף, בכל פרויקט מחדש.  מצד שני יש לנו המון כבוד הדדי וגם אהבה גדולה (מאד!!!) בין צוות באומן לצוות פריגת. זה באמת תענוג.
הדבר השני הוא שלום מיכאלשווילי הפרזנטור שלנו שהוא גם שחקן בחסד, גם קומיקאי מחונן ויותר מהכל – שלום הוא נשמה ענקית שתמיד מביא איתו אנרגיות כייפיות ועושה לכולם שמח על הסט. זה גם תענוג. 
רשימת קרדיטים:
מנכ"ל: בן מוסקל
מנהל קריאייטיב ראשי: ירון פרל
סמנכ"ל קריאייטיב: יאיר זיסר
קופירייטר: עדי פרחי רעי לוז 
במאי: בן בכר
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
ארט: אנאי רווה
סמנכ"ל לקוחות: ליה רוזנפלד
סופרוויזר: רן דנינו
ניהול לקוח: הילה רחימי. עזרו במאניטיים- נטלי ניסן וסתיו הירש
סמנכ"ל אסטרטגיה: יוסי ג'ו ברוך
אסטרטגיה: מורן נורק
סמנכ"לית הפקה: איריס ישראלי
מפיקה: נורית רימון
טראפיק: רונית דואניס
מנהלת סטודיו: לאה אברהם וייצר
סטודיו: שרון זיסלינג, ספי גב, זהבה גונן גרינברג, רוני רפפורט, עידן פרץ, דיתי שי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה