שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה בפרסום

המותגים המובילים השקיעו מיליון שקל יותר השבוע בפרסום בטלויזיה, ביניהם משרד הבריאות שעקץ בקמפיין את פרופ' לס. פרסומת למי פה התפוצצה בדיגיטל; ומותג ריהוט אחד מוביל את רשימת המפרסמים בעיתונות שבוע שני ברציפות
שרון טל | 
מותגי השבוע (צילום freepik)
גלגלי המשק חוזרים לעבוד, והחברות הגדולות חוזרות להשקיע מיליוני שקלים בפרסום המותגים המובילים שלהן בכלי התקשורת. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים בהם השקיעו החברות הכי הרבה כסף השבוע בפרסום בטלויזיה, בסדר יורד, הם: משרד הבריאות, אופנת בייסיק של FOX, פקדון של ליצ'י מזרחי טפחות, כלל ביטוח, ורנו קליאו החדשה.
השבוע, השקיעו 5 המותגים כ-6.57 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה, פער של מיליון שקל וגידול של 13% לעומת השבוע שעבר, אז השקיעו 5 המותגים המובילים רק כ-5.7 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה.
במקום הראשון בין 5 המותגים, קמפיין "קורונה זו לא שפעת" של משרד הבריאות, בו השקיע כ-1.742 מיליון שקל רק לפרסום בטלויזיה, בשיתוף ישראלים ללא מחלות רקע שחלו קשה בקורונה. בדרך גם הוסיפו עקיצה לפרופ' לס שטען ש"קורונה זו לא שפעת".
במקום השני קבוצת האופנה FOX שהשקיעה כ-1.6 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה. במקום השלישי קמפיין "פיקדון ליצ'י" של בנק מזרחי טפחות, בו הושקעו כ-1.337 מיליון שקל. במקום הרביעי קמפיין לכלל ביטוח בו הושקעו כ-970 אלף שקלים; ובמקום החמישי פרסום לרנו קליאו החדשה בעלות של כ-918 אלף שקלים לפרסום בטלויזיה בלבד.
בקטגוריית הפרסום בדיגיטל, חל השבוע זינוק של כ-6% בפרסום של 5 המותגים המובילים. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-1.958 מיליון שקל בפרסום בדיגיטל, והשבוע מדובר בכ-2.07 מיליון שקל.
קראו עוד ב-ice
5 המותגים המובילים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום השבוע הם (בסדר יורד): ליסטרין טוטאל קייר, תמי 4, משרד התיירות, מגזין גליליאו צעיר, וקיה WAY.
במקום הראשון, ליסטרין שהשקיעה כ-778 אלף שקל לפרסום בדיגיטל של מותג מי הפה TOTAL CARE. במקום השני תמי 4 עם השקעה של כ-395 אלף שקל. במקום השלישי קמפיין משרד התיירות לקידום חופשה בישראל, בו השקיע כ-370 אלף שקל בפרסום בדיגיטל. במקום הרביעי מגזין גלילאו צעיר עם השקעה של כ-274 אלף שקל בפרסום בדיגיטל; ובמקום החמישי קיה WAY עם השקעה של כ-258 מיליון שקל בפרסום בדיגיטל.
בקטגוריית הפרסום בעיתונות, חל השבוע זינוק של כ-11% בהשקעה בפרסום בעיתונות של 5 המותגים המובילים. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-753 אלף שקל בפרסום בעיתונות, כאשר השבוע זינק הסכום לכ-842 אלף שקל.
במקום הראשון בין המותגים המפרסמים בעיתונות, מדורגת שבוע שני ברציפות חברת רהיטי ניקולטי, שהשקיעה השבוע כ-188 אלף שקל בפרסום בעיתונות. במקום השני קמפיין פרסום לפרויקט של גיא ודורון לוי בקריית ביאליק, בו הושקעו כ-183 אלף שקל. במקום השלישי שופרסל עם השקעה של כ-170 אלף שקל; במקום הרביעי אופטיקה הלפרין עם השקעה של 162 אלף שקל; ובמקום החמישי מחסני חשמל עם השקעה של כ-138 אלף שקל; ואלו היו המותגים שהשקיעו הכי הרבה כסף השבוע - בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה