שיווק ופרסום

יאיר טרצ׳יצקי לאלדד קובלנץ: ״פעולותיך האחרונות הן בניגוד לחוק"

חילופי המהלומות בין יו"ר ארגון העיתונאים למנכ"ל התאגיד נמשכים: טרצ׳יצקי תקף במכתב ששלח לקובלנץ: "פוגע בעצמאות מנהל חטיבת החדשות – קיימת סכנה אמיתית לחופש העיתונאי בתאגיד"
אילן שניג |  8
יאיר טרצ׳יצקי, אלדד קובלנץ, קלמן וסג"ל (צילום מתוך אתר ההסתדרות, איה אפרים, יוטיב/קלמן וסגל)
יו״ר ארגון העיתונאים יאיר טרצ׳יצקי הוציא מכתב למנכ״ל התאגיד אלדד קובלנץ ובו הוא מתריע שבהחלטה על הורדת התוכנית קלמן סג"ל' הוא פועל בניגוד לחוק ולסמכות שניתנה לו. לדבריו ההחלטה להוריד את התוכנית במפתיע "מעלה תהיות בנוגע לסמכותך לבצע כזה מהלך ללא אישור המועצה החדשה, שגם היא באופן לא מפתיע הביעה את מורת רוחה מההתנהלות" טרצ'יצקי מוסיף שההחלטה גם "מעלה תהיות בנוגע לשאלה האם לא מדובר בהחלטה שהינה דווקא בסמכותו של סמנכ"ל החדשות, ברוך שי, שהחוק מקנה לו מעמד מיוחד ועצמאי בכל הקשור להחלטות העיתונאיות בתאגיד השידור הציבורי". בסוף המכתב טרצ'יצקי קורא לקובלנץ להקפיא את המהלך לעת עתה.
קראו עוד ב-ice
מוקדם יותר השבוע, עת נודע על הורדת התוכנית, פנה יו״ר ארגון העיתונאים למנכ"ל התאגיד וכתב: ״ההודעה על הורדת התוכנית של סג"ל וליבסקינד מעלה חשש של מחטף. דורשים שלא לעשות כל שינוי לפני קבלת הבהרות בנוגע לסיבות הורדת התוכנית״.
קובלנץ הגיב לטרצ׳יצקי במכתב משלו: ״הופתעתי לקבל את מכתבך ובעיקר מחוסר ההבנה הבולט בנוגע לתפקיד ארגון העיתונאים, מועצת התאגיד, הנהלתו ובעיקר בנוגע לתפקידך שלך, שאינו כולל עריכת תוכן או אישור לוחות שידורים בתאגיד. נשמח להמשיך ולהתדיין איתך בנושא החשוב של זכויות עובדים ועיתונאים בתאגיד״ ועכשיו חילופי המהלומות, כאמור, נמשכים.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תוכנית משעממת
    גד 06/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההחלטה להוריד את התוכנית ראויה בעיני. שני עיתונאים משעממים עם תכנים חוזרים לעוסים . מאשימים את כל העולם ואשתו מנקודת מבט צרה כקוףהמחט. ההגשה נבחנית ומאיימת . לוחץ חזק על השלט...
    סגור
  • 5.
    קובלנץ אישה רעה (ל"ת)
    ניר 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שני בבונים שקנסיפטים
    אהרון 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    די רדו מאיתנו הםחושבים שהם הכי חכמים בסביבה.מאסנו בשני המגלומנחם תומכי העבריין !!!
    סגור
  • 3.
    קובלנץ דיקטטור שמאלני קיצוני
    אזרח 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עד עכשיו הקובלנץ הזה לא יכול להסביר למה התוכנית של קלמן וסגל יורדת היום שמעתי אותו מתחסד ומתפתל אך תשובה עניינית אין..הקובלנץ הזה הוא פשוט דיקטטור עלוב וקטן שמאלן קיצוני
    סגור
  • מעניין שכזה תואם את האינטרסים שלכם אתם לא תוקפים
    גל 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארגונים כדוגמת ארגון העיתונאים שבפעמים אחרות זוכים לקללות ולכינוי "שמאלני". אולי הם כן ניטרלים אחרי הכל.
    סגור
  • 2.
    איכססססס
    רוני 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סותם פיות עלוב.
    סגור
  • 1.
    קובלנץ
    קובי אפללו 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שים את המפתחות אצל האוזר ולך הביתה, בעלי התאגיד זה הציבור,ולא פיון קטן כמוך, ככל שתקדים ללכת כן ייטב לנו הרוב המוחלט בעם רוצה לראות את הערוץ והעריץ מחוץ לחייו, אז בבקשה תפנה את המקום,
    סגור
  • אף אחד לא מחייב אותך לצפות
    גל 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את התאגיד הקימה ממשלה ימנית בראשות נתניהו, אז תלונות אליו. לצערו לא לפי התנאים שלו, כלומר שליטה מלאה על התכנים, מינויים, תקציב ועוד, אלא גוף סטטוטורי, שפועל בניתוק מהדרג הפוליטי, כראוי במדינה דמוקרטית. לפחות במקרה הזה, פעלו באמצעות ועדה מקצועית חיצונית, כדי להקים את הגוף הזה. מה גם שכלל מדינה יש שידור ציבורי ובכל מדינה דמוקרטית השידור הציבורי גם עצמאי.
    סגור