שיווק ופרסום

הקרב על הקולה: פפסי מקס משיקה קמפיין ב-1.8 מיליון שקל

לאחר שקוקה קולה השיקה את קמפיין הזירו בטעם מנגו ושברה את הרשת, פפסי מקס משיבה מלחמה עם קמפיין פרסום בשיתוף סלבס כמו מעיין אדם, קורין גדעון, אמרי זיו ועוד. הקמפיין צפוי לרוץ בחודש הקרוב
שרון טל |  1
פפסי, קוקה קולה (צילום פייסבוק/ פפסי, קוקה קולה)
הקרב בין חברות המשקאות בשוק הפרסום רותח: לאחר שקוקה קולה יצאה בקמפיין למותג קולה זירו בטעם מנגו ושברה את הרשת, פפסי מקס משיבה מלחמה בשיתוף פעולה עם מסעדות המזון המהיר בישראל, שיציעו ללקוחותיהם את Pepsi Max. בין המסעדות שישתתפו: טוני וספה, מסעדת פקין, פיצה פיל, עד העצם ועוד.
הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-1.8 מיליון שקל, ירוץ במהלך החודש הקרוב, ויכלול סרטוני פרסומת בטלויזיה ובדיגיטל עליהם אחראי משרד הפרסום מנצ'. את פעילות השטח הארצית ויחסי הציבור תנהל G-Group.
לטמפו המשווקת את פפסי, לא יהיה קל להתחרות מול קוקה קולה, מאחר והחברה מחזיקה ברוב נתח השוק של מכירות הקולה בישראל, לעומת פפסי לה אחוזים בודדים. 
כחיזוק לקמפיין, בפפסי רתמו סלבס כמו קורין גדעון, אמרי זיו, כוהנת הקולינריה רחלי קרוט, יוצאת האח הגדול מעיין אדם ובן זוגה אסיף ונוספים. 
קראו עוד ב-ice
מוקדם יותר השבוע השיקה קוקה קולה קמפיין לקולה זירו בטעם מנגו. תוך שעה צבר הפוסט מעל 1,000 תגובות, ומאות לייקים ושיתופים. הקמפיינרים של פפסי לא נותרו אדישים והשיבו בקמפיין משלהם, בתחרות האינסופית על הלב ועל הכיס של הצרכנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה האלה של ג׳י גרופ עושים בלאגן בקטע טוב (ל"ת)
    לימור 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור