שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: רוסלנה רודינה בקמפיין של עיריית עכו

השמיים סגורים אבל בישראל לא חסרים מקומות יפים לטייל בהם. בעכו, שנחשבת למוקד תיירותי עולמי, החליטו לטרגט את הקהל הישראל בעזרת הפרזנטורית רוסלנה רודינה, שהצליחה לעורר בנו את הרצון לנפוש במלונות כחול-לבן 
מערכת אייס |  2
רוסלנה רודינה בקמפיין של עיריית עכו (צילום מתוך הפרסומת)
סגירת השמים לטיסות, החשש שימשיך ללוות אותנו מהידבקות בקורונה והניסיון לשקם את ענף התיירות צפויים להביא למסך בתקופה הקרובה קמפיינים נוספים כמו זה של עיריית עכו. ואכן, במקביל לפרסומת הזו כבר עלתה אחת נוספת מצד משרד התיירות שמעודד את הישראלים לנפוש בארץ.
אלא שזו שיצרו בעיריית עכו עם הרשות לפיתוח הגליל מצליחה לעשות הכל נכון ב-15 שניות בלבד. הקצב מהיר, הקאטים קצרים, מוזיקת הרקע "אפרית", וצילומי הרחפן לוכדים את היופי של העיר העתיקה. מעבר לזה, אנשי הקופי הצליחו לשרטט לנו אחלה של חופשה עם התסריט הכרונולוגי שעובר מלקום בבוקר, דרך הטיול הקיצי בעיר והביקור בחוף הים, ועד להחלפה ללבוש פנסי בשביל יציאה לאור שקיעה, עם הפריים המתבקש של ארוחה טובה (שמצטלמת טוב עוד יותר).
לזה תוסיפו את רוסלנה רודינה שמצליחה לשכנע בתפקיד הפרזנטורית, וקיבלתם פרסומת שמוכרת בהצלחה לישראלים בדיוק את הטריק שעובד עליהם – חו"ל בגבולות ישראל. בזכות כל אלה בחרנו את זו בתור פרסומת השבוע של "אייס".

איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"נכנסתי לפרויקט כאחד שמבלה בעכו פעם בכמה שנים, ומכיר את המוקדים הבולטים בה, אבל כשאתה מדליק מצלמה בתוך העיר,אתה מגלה את היופי האמיתי שלה. וכשמוסיפים לכל זה את רוסלנה, אז היופי מתעצם". 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט? "להעביר כל כך הרבה אתרים ואטרקציות יפים רק ב-15 שניות. הלב שלנו נשבר בחדר העריכה כשהיינו צריכים לוותר על צילומים מהעיר. אתגר נוסף, לשנות את הרגל הצריכה של התיירים, ולהביא אותם לישון בעיר ולא רק להגיע לבילוי יומי. לכן פתחנו וסגרנו את הצילומים בסצנות שינה". 
משפט קאלט שתפס על הסט:‏ "מה לא תישאר לישון?"
מה הדבר שזרם הכי בקלות? "‏רוסלנה הביאה איתה לסט אנרגיה חיובית, הייתה קלילה ונתנה תשומת לב לסקרנים ברחוב. מאוד קל ונוח לעבוד איתה ואני מקווה שנשתף פעולה גם בעתיד". 
דבר צוות המשרד: פיליזר תקשורת - "הייתה התרגשות עצומה סביב בניית הקמפיין. האתגר של קמפיין עם שתי מטרות: האחת, להראות את היופי ואת אפשרויות הבילוי הרבות והאתרים ההיסטוריים בין חומות העיר העתיקה,  לצד הצגת אפשרויות הלינה ועידוד המטיילים להישאר וללון בעיר. כדי להדגיש את עניין ההתעוררות בעכו, בחרנו לשים את מיטת הפריון הגדולה של רוסלנה בלב העיר העתיקה, ליד אולמות האבירים ולא במלון או בצימר - כמצופה. אנו מאמינים כי המטרה הושגה והתוצר ידבר בעד בעצמו". 

רשימת קרדיטים: 
עמית דקל הפקות
במאי – עמית דקל
פיליזר תקשורת
עיריית עכו
דובר עיריית עכו: שרון דהאן
מנהל אגף תיירות: דניאל ארמה
מנהלת קשרי קהילה: ליזו אוחיון
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכי יפה
    איה 06/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומקסימה!
    סגור
  • 1.
    להתעורר בעכו
    אילנה דותן 06/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצר וקולע..
    סגור