שיווק ופרסום

הרשת סוערת: ביוזמת ז'נבה מפוצצים בית קפה כדי להזהיר אותנו מהסיפוח

בסרטון בכיכובו של דב נבון, מתפוצצת "מתנת הסיפוח" בפניו. הבחירה במקום הפיצוץ העלתה בימין זיכרונות קשים מימי הפיגועים. ריקלין: "אתם מעזים לדבר על פיצוצים אחרי שהססמאות שלכם גרמו לאלפי הרוגים ישראלים"
אילן שניג |  1
יוזמת ז'נבה (צילום מתוך טוויטר)
האם בארגון השלום לקחו את הסרטון בכיכובו של דב נבון רחוק מדי? בסרטון  נבון מקבל מתנה בבית קפה כשהוא מרמז שהיא תכנית הסיפוח, שהעניק הנשיא ארה"ב טראמפ לראש הממשלה נתניהו, עליהם הוא אומר: "פה גדול מאמריקה נתן לחבר שלו בארץ, ההוא, שדווקא מבין משהו במתנות". בשלב הזה נבון פותח את המתנה והיא מתפוצצת בבית הקפה. הסרטון מסתיים במסר כי "הסיפוח הוא מתנה שתתפוצץ לנו בפרצוף".
אנשי ימין תוקפים את הסרטון ברשת: ""לא זוכר שלפני אוסלו הייתם כל כך חרדים. מי שלא היה מחובר למציאות אז, שלא יזהיר עכשיו" כתב ניר אורבך, מנכ"ל הבית היהודי. שלמה (מומו) פילבר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מחנה השלום" מבין טוב בפיצוץ בתי קפה. הוא התמחה בטיפול באירועים כאלו בשנים 2001-3". דובר מועצת יש"ע אלנתן זכריה כתב: "הזכירו לנו שהסכם עם הפלסטינים = פיצוצים בבתי קפה"
 
יותם זימרי כתב: "באמת עשיתם קמפיין על פיצוץ בתוך בית קפה עקב מהלך מדיני? שאני אמות". שמעון ריקלין כתב: "אתם מעזים לדבר על פיצוצים אחרי שהססמאות שלכם גרמו לאלפי הרוגים ישראלים. אין גבול לחוצפה" ואושיית הרשת החרדי, מלך זילברשלג צחק על נבון: "עצוב שזו הדרך היחידה בה אומנים יכולים להתפרנס עכשיו". יריב אופנהיימר שהעלה את הסרטון בטוויטר הגיב לביקורת: "הזיכרון הסלקטיבי של הימין מכה שוב: טרור היה עוד לפני אוסלו, לרבות פיצוצים, חטיפות והרוגים.
בזכות אוסלו צהל לא מפטרל בקסבה של חברון ושכם, בזכות אוסלו יש תיאום ביטחוני ועצירת הטרור. הסיפוח נועד לחסל את הסיכוי לשלום, להנציח את הכיבוש, ולפגוע בביטחון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המנצח במלחמה קובע את הגבולות
    חיפאי 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהודים לא חייבים לערבים סנטימטר אחד בארץ או שקל אחד של קיצבאות. עת לתקן טעות היסטורית ולשנות אזרחות ל-2 מיליון ערבים. אין מקרה בהיסטוריה כאשר המנצח בכל מלחמות העביר חלקי ארצו לאויבים מובסים או 70 שנה האכיל אותם. המנצח במלחמה קובע את הגבולות. לאחר ש-2 מיליון ערבים יהפכו לאזרחים של מדינה שלהם, ללא צבא , הם ישלמו מס הכנסה ומס בריאות ברמאללה ויצביעו בבחירות שם. בהדרגה כל ערבים יוקלטו ברמאללה, שכם, ג'נין, קלקיליה, טולכרם, חברון, יריחו, אבו-דיס, בית-לחם, עזה וכו'. אזרחות פלסטינית-ירדנית ?? , אבו-דיס ושועפאט - לערבים , אזרחות ישראלית ?? וירושלים - ליהודים !
    סגור