שיווק ופרסום
איבדו את טמבור, קיבלו את נירלט: תקציב הפרסום בסך 10 מיליון שקל עובר לאדלר חומסקי
התקציב עובר לאדלר לאחר עשור בו נוהל במשרד הפרסום של גליקמן-שמיר-סמסונוב. אדלר גם מטפלים בתקציב הפרסום של מפעל הפיס, אותו ניהל לפני כשנה עומרי לוטן, כיום מנכ"ל נירלט
משרד הפרסום אדלר חומסקי מקבוצת GREY הבינלאומית זכה בתקציב הפרסום של ענקית הצבע נירלט מקבוצת אינרום תעשיות בנייה. כך נודע ל"אייס". זאת, לאחר עשור בו נוהל התקציב בקבוצת הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב.
עבור אדלר חומסקי מדובר בהישג צבעוני, לאחר שאיבדו בחודש מרץ את תקציב הפרסום של ענקית הצבע טמבור לטובת מקאן, לאחר כ-8 שנים. כעת, זכו בתקציב הפרסום של נירלט, שמוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה.
העברת תקציב הפרסום מגיעה לאחר החלפת מנכ"ל נירלט. באוקטובר 2019 מונה לתפקיד עומרי לוטן, מי ששימש עד אז כמנכ"ל מפעל הפיס, שגם על תקציב הפרסום שלה אחראים אדלר חומסקי. כמו שקורה במקרים רבים, עם חילופי מנכ"לים, גם תקציבים ותיקים מחליפים ידיים.
עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט מסר ל"אייס": "נירלט עסוקה בלהמציא את עצמה מחדש תוך ביסוס מעמדה כמובילת שוק הצבע. אין לי ספק שמשרד הפרסום אדלר חומסקי הוא המשרד הנכון לשתף עמו פעולה ובמיוחד בתקופה זו. אנחנו מתמודדים עם מציאות מורכבת בתעשייה מאותגרת עם תחרות איכותית – וזקוקים לשותפים שהוכיחו את יכולתם לתמוך בחברות מובילות ויש להם את הכלים והרצון לנצח!".
עומרי לוטן, מנכ"ל נירלט. צילום: יח"צ
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.עוד שיר למצעד הפזמונים (ל"ת)חומסקי המלחין 07/2020/07הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.מנכ"ל אהוב ומצליחן אמיתיעומר איפריאמוב 07/2020/06הגב לתגובה זו0 0מהמקצוענים שעבדתי עמם.סגור
-
3.יופי תעשו לו שיר (ל"ת)יונית 07/2020/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.כזה איש עלוב ובינוני הלוטן הזה...נסטלה היו ראשוניםדניאל 07/2020/05הגב לתגובה זו1 0לזהות ולהדיחסגור
-
1.תופר המכרזים מכה שנית (ל"ת)אבי 07/2020/05הגב לתגובה זו0 0סגור