שיווק ופרסום

עומר אדם ועדן בן זקן יככבו בקמפיין משותף בהיקף של 3 מיליון שקל

הקמפיין של רשת "אופטיקנה" בהשתתפות צמד הזמרים המצליחים, יעלה בשלטי חוצות ובערוצי הדיגיטל והוא המשך לדואט המשותף "קוקוריקו" המשלב 5 שפות שונות 
שרון טל |  9
עומר אדם עדן בן זקן (צילום שי פרנקו, מתוך הקליפ)

עומר אדם ועדן בן זקן - שניים מהזמרים הישראלים המצליחים במדינה, חברו יחד לקמפיין משותף לטובת מותג המשקפיים VERSO של רשת אופטיקנה. הקמפיין הוא המשך ישיר לקליפ המשותף "קוקוריקו" בכיכובם של שני זמרי הענק, שיצא לפני כשבוע ומשלב לא פחות מ-5 שפות: עברית, אנגלית, ערבית, איטלקית וספרדית.
 

בתוך ימים ספורים הפך השיר לתופעה וכבש את המקום הראשון בסרטונים החמים ב- Youtube, המקום הראשון בספוטפיי, המקום הראשון באפל מיוזיק והמקום הראשון בהשמעות בתחנות הרדיו עפ"י מדיה פורסט.

היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-3 מיליון שקל אשר הושקעו בצילומי הקליפ, בשילוט חוצות ופרסום במדיה הדיגיטלית. הקמפיין יעלה היום לאוויר (ראשון) באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ויקודם בדיגיטל ובשלטי חוצות. 
 

ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה מסר: "אנו גאים ומברכים על שיתוף הפעולה עם שניים מהזמרים הגדולים ביותר שידעה המדינה. אנו מאמינים כי על אף התקופה המאתגרת בה אנחנו מצויים, ההצגה חייבת להימשך, ותמיד יש תמיד מקום ליצירה, הומור, נורמליות וקריאטיביות. נרגשים להציג את הקמפיין החדש, ומאחלים לכולנו בקיץ קוקוריקו הזה שכולנו חווים- בריאות ושגרה והרבה שירים ושמחה".

בשבוע החולף פרסמנו ב"אייס" כי עדן בן זקן תככב בשורת קמפיינים נוספים - לטובת המותג "שופרסל בייבי". בן-זקן צפויה לשמש כשגרירת "שופרסל בייבי" למשך שנה ולהוביל את כלל הקמפיינים של המותג ביניהם ולוג אישי שיפנה לקהל האמהות וההורים בישראל, קמפיינים עם מוצרי המותג החדשים וקליפ ייעודי. על פי הערכות, בן-זקן צפויה לקבל על הקמפיין כחצי מיליון שקל לפחות. 

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קוקוריקו
    אזרח 07/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיר הזה יריקה לאנישים . הם אומרים לא משנה מה לשיר אנשים יוכלו הכל זלזול כלפי הציבור שלהם .
    סגור
  • 6.
    זה מה שם יכולים להביא זמרת פח אשפה ושותף לפח אשפה
    ינעב 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שהם מביאים
    סגור
  • 5.
    לכו לעזאזל, מיליונרים, ומי שיש לו כסף לשפוך
    מירב 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עליכם. כאילו מה, מטומטמים- באמת חושבים ש"סלבים" מעלים מכירות? שנרוץ לקנות תחתון חזייה או דבק פלסטי בגללם? מה הבעיה להוציא פחות כסף לשמות לא פחות יפים?
    סגור
  • זו רמת הפרסום בארץ - תביאו זמר/ת, ותשנו טיפה את השיר.
    זה המצב 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי למה לעשות קריאייטיב אמיתי כשאפשר לחלטר?
    סגור
  • 4.
    כסף מבוזבז של אופטיקנה.
    עדי 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עומר אדם ועדן בן זקן, לא חבל על הכסף שיכול להתרם לילדים במצוקה לבתי חולים בזמן כל כך מורכב, יש הרבה מצוקה בארץ.
    סגור
  • 3.
    התמונה אומרת הכל
    רני 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כמה עלוב. שלושה מיליון מושקעים בכל הקמפיין הזה. ועומר אדם, הז'קט שלו כל כך מהוה ועלוב, והידיים שלו מציצות בקושי מהשרוולים. רואים שהאיש לא לובש חליפות, אבל מילא, זו לא אשמתו, זו אשמת החיפוף בהלבשה שלא הצליחו למצוא משהו להלביש בו את הפרח שייראה שנתפר למידותיו. והאישה שעומדת לידו? זו הנוצצת הגדולה של ישראל? היא נראית כמו יאכנע. והשמלה נראית כמו תחפושת סינית שקונים בכמה שקלים בחנויות האלה ליד שוק לווינסקי. זוועה. לא מגולחים (שניהם), שכונה על גבי שכונה, וכמובן, מכבסת המילים של משחררי התגובות מטעם, "שניים מהזמרים הגדולים שידעה המדינה", כן, אוקיי, המדינה הזו ידעה זמרים הרבה יותר גדולים משני השופוני האלה, אבל לצערי, אל המקום שאליו התרבות שלנו הולכת, לא נראה לי שנדע זמרים גדולים שוב.
    סגור
  • באמת זה מה שמפריע?
    ריקי 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עזוב רגע את הענין המקצועי יש שרוול אין שרוול רק סטייליסט ישים לב . הסכומים המטורפים האלה נראים לך צודקים? מה נסגר איתכם העיקר שולחים את חפר לבכות באולפן שישי.
    סגור
  • 2.
    הגבול בין מוזיקה לפרסומות נעלם. עושים מאיתנו צחוק. (ל"ת)
    עצוב 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    כי נגמרו העניים
    זיו 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה לאופטיקנה ולכל החברות הגדולות שאין להם כסף למשכורות וצריכות סיוע למדינה, ומצד שני משלמות כל כך הרבה כסף לטאלנטים. מילונים! קצת להוריד מחירים, להעסיק בשכר הוגן במקום לעשות קמפיינים מלוקקים. נכון זה כסף פרטי שיעשו איתו מה שהם רוצים אבל למראית עין גם בלי משקפיים זה נראה רע.
    סגור