שיווק ופרסום

בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

5 מותגים השקיעו יותר מ-6 מיליון שקל בשבוע בפרסום בטלויזיה. רשתות הפארם בלטו בפרסום בעיתונות, אך המותג עם ההשקעה הגבוהה ביותר שם דגש על כמה אתם מאמינים במזל 
שרון טל | 
המותגים המפרסמים של השבוע (צילום freepik, pexels)
עם הגל השני שמכה בישראל, ניכר שהמפרסמים החלו לקדם מותגים ומוצרי צריכה שיגרמו לצופים לפתוח את הארנק, בלי לצאת מהבית. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 מותגים השקיעו יותר מ-6 מיליון שקל בשבוע בפרסום בטלויזיה, פי שלושה מאשר בדיגיטל ויותר מפי שמונה מאשר בעיתונות. 5 המותגים בהם השקיעו החברות הכי הרבה כסף השבוע בפרסום בטלויזיה, בסדר יורד, הם: מפעל הפיס, גלידות נסלטה, תמי 4, מזגן אלקטרה מג'יק אייר, וקפסולת כביסה של סנו מקסימה.
השבוע, השקיעו 5 המותגים כ-6.68 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה, פער זניח של כ-3% בלבד לעומת השבוע שעבר, אז השקיעו 5 המותגים המובילים כ-6.9 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה.
במקום הראשון בין 5 המותגים בהם השקיעו את הסכום הגבוה ביותר, עומד מפעל הפיס, שהשקיע 2 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה. בתקופה בה אזרחים רבים איבדו את פרנסתם, לא יזיק קצת מזל. במקום השני בסימן קיצי - גלידות נסטלה, שהשקיעו כ-1.5 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה. במקום השלישי, תמי 4 שהשקיעה כ-1.1 מיליון שקל בשבוע בפרסום בטלויזיה. במקום הרביעי, מזגן אלקטרה מג'יק איר, מותג בו הושקעו השבוע 1.08 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה. סוגר את החמישיה המובילה קפסולת הכביסה של סנו מקסימה בה הושקעו כ-971 אלף שקל בפרסום בטלויזיה.
בשונה מהפרסום בטלויזיה, בקטגוריית הפרסום בדיגיטל, היקף הפרסום של 5 המותגים המובילים גבוה מבשבוע שעבר ב- 31.5%, כשברקע הגל השני ועלייה משמעותית בהיקף הישראלים בבידוד. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-1.6 מיליון שקל בפרסום בדיגיטל, והשבוע מדובר בכ-2.184 מיליון שקל.
5 המותגים המובילים השבוע שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): הנקל סוד כביסה, ביטוח WeSure, אור ים – החברה לפיתוח קיסריה, אלטשולר שחם פנסיה, ג'ק קובה הלבשה תחתנה.
 
במקום הראשון, מותג הכביסה סוד של חברת הנקל, שהשקיעה כ-600 אלף שקל בשבוע בפרסום בדיגיטל. במקום השני חברת הביטוח האינטרנטי WeSure שהשקיעה כ-552 אלף שקל. במקום השלישי פרויקט אור ים של החברה לפיתוח קיסריה שהשקיעה כ-513 אלף שקל. במקום הרביעי אלטשולר שחם שקידמה את ייעוץ הפנסיה שלה בדיגיטל בסכום של כ-273 אלף שקל. במקום החמישי ג'ק קובה שהשקיע כ-243 אלף שקל בפרסום בדיגיטל של מותג ההלבשה התחתונה.
רשתות הפארם מככבות בעיתונות
בקטגוריית הפרסום בעיתונות, חלה השבוע ירידה של כ-11% בהשקעה בפרסום בעיתונות של 5 המותגים המובילים. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-920 אלף שקל בפרסום בעיתונות, כאשר השבוע ירד הסכום לכ-815 אלף שקל. בולט השבוע בעיתונות הקרב על הפארם. סופרפארם השקיעה כרבע מיליון שקל בפרסום בעיתונות בשבוע במותגי הלייף סטייל ותפסה את המקום הראשון, זאת לעומת BE פארם שהשקיעה כ-64% פחות ותפסה את המקום הרביעי.
במקום השני מזרחי טפחות שקידמה את המשכנתא הפנסיונית שלה בעיתונות, בהשקעה של כ-164 אלף שקל בשבוע. רהיטי ניקולטי שכיכבה בעבר במקום הראשון, נדחקה למקום השלישי לאחר שהשקיעה "רק'" כ-150 אלף שקל בשבוע. במקום הרביעי רשת הפארם של שופרסל – BE, שהשקיעה כ-137 אלף שקל בשבוע בפרסום בעיתונות לטובת המותג גו פארם. במקום החמישי מחסני חשמל עם סכום דומה למקום הרביעי, נמוך בעשרות שקלים בודדים. ואלו היו המותגים שהשקיעו הכי הרבה כסף השבוע - בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה