שיווק ופרסום

בעקבות מחאת המסעדנים: ב-HOT צפויים לגנוז חלק מהפרסומת עם גל גדות

מסעדנים בכירים תקפו את הפרסומת של HOT בה גל גדות ממהרת לצאת ממסעדה מחשש להידבקות בקורונה. ב-HOT צפויים להסיר לפחות חלק מהפרסומת, אולם המסעדנים דורשים גניזה מוחלטת והתנצלות, אחרת יפנו להליכים משפטיים
שרון טל |  4
הפרסומת של HOT (צילום מתוך הפרסומת)
המסעדנים זועמים על חברת HOT: החברה העלתה השבוע פרסומת חדשה בהשתתפות הפרזנטורית גל גדות, בה נראית השחקנית יושבת במסעדה לצד גבר, כשלפתע מלצרית מתעטשת לכיוונם, מה שגורם להם למהר הביתה כדי לצפות בטלוויזיה.
אותו קטע קצר בו גדות ממהרת מהמסעדה, עורר זעם בקרב מסעדנים בכירים, שראו בכך מסר לציבור שלא להגיע למסעדות מחשש להדבקות, בייחוד בתקופה בה הענף עומד בפני קריסה טוטאלית.
השף רונן שמש כתב בפייסבוק: "קצת טאקט לא יזיק לכם, יש הרבה דרכים להעביר מסר של "להישאר בבית" ולא על גב המסעדנים שגם כך עוברים את התקופה הכי קשה אבר. מלצרית שמתעטשת על לקוח? מצער שזו הדרך שבחרתם", שיתף ותייג את HOT.
 

קצת טאקט לא יזיק לכם . יש הרבה דרכים להעביר מסר של ״להישאר בבית״ ולא על גב המסעדנים שגם כך עוברים את התקופה הכי קשה אבר. מלצרית שמתעטשת על לקוח? מצער שזו הדרך שבחרתם. הוט תקשורת HOT

Posted by Ronen Shemesh on Wednesday, July 22, 2020

השף גיא גמזו כתב: "צפיתי בפרסומת ונדהמתי לגלות את חוסר החשיבה וחוסר הרגישות. אחרי חודשים של מלחמה יום-יומית, אשר הגיעה לשיאה בשבוע האחרון, אחרי שעלינו אתמול לירושלים במטרה לשמח את הציבור ולעזור לכל מי שזקוק, כואב לי ולחבריי השפים והמסעדנים לצפות בפרסומת שכזו, המוכיחה שוב ושוב, שאין הבנה, יש ניתוק. אני מצפה מחברת הוט להתנצל ולהוריד את הפרסומת. התקשורת והממשלה מפחידה את כולם מספיק. זו ההזדמנות גם להזמין את כולם לצאת ולאכול במסעדות - בסוף, אוכל, אנשים ושמחה אלו הדברים המנחמים ביותר".
 

בתקופה כל כך מורכבת, בה אנשים ועסקים נלחמים על כל לקוח ולקוח ומנסים להוות אי של שפיות, חברת הוט תקשורת HOT בוחרת לעלות...

Posted by Guy Gamzo on Wednesday, July 22, 2020

השף דיוויד פרנקל: "מצער שחברת הוט עושה שימוש באסטרטגית ההפחדה של הממשלה לצורכי שיווק. ענף המסעדות וענפים נוספים במשק סובלים מהפחדה העקבית שגורמים לגסיסת הכלכלה הישראלית. בימים כאלה מצופה מכולם ליותר רגישות והתחשבות בנושא. הדרך היחידה לעבור את תקופת הקורונה היא בשמירה על שיגרת חיים וצרכנות רגילה ככל האפשר תוך כדי שמירה על כל ההנחיות ודאגה לבריאות הציבור. גל גדות היא גיבורת על שפוקדת מסעדות לפני ובזמן הקורונה ואין לי שום טענה כלפיה".
גל גדות עצמה הגיבה על הסערה באינסטגרם וכתב בסטורי: "אלמה ואני עשינו דייט היום, במסעדה, והיה טעים, והיה בטוח מאוד, והיה נעים. המסעדה דאגה שכל לקוחותיה ועובדיה ישמרו על כל הכללים, ריחוק חברתי, היגיינה וכל ההנחיות המתבקשות. זוהי תקופה קשה לכל המסעדנים ולרגע אחד לא התכוונתי לגרום להם נזק על הנזק שאיתו הם מתמודדים גם ככה. נכון שהיום מורכב יותר לצאת מהבית אבל אם רק נשמור על הכללים נוכל לפחות לנסות לחיות לצד הקורונה מבלי לסכן אף אחד ולתמוך בכלכלה ובכל העצמאיים שמתמודדים מול צונאמי כלכלי ענק".
בעקבות מחאת המסעדנים – HOT צפויה לגנוז חלק מהפרסומת
ל"אייס" נודע כי גורם בכיר ב-HOT שוחח אמש (רביעי) עם אחד השפים הבכירים בישראל והבטיח לגנוז את הקטע מהמסעדה בפרסומת של החברה. אותו גורם הבטיח כי יפעלו להוציא גרסה חדשה בלי המסעדות כבר למחרת. בחברת הוט מסרו בתגובה כי: "כוונתנו הייתה להציג סיטואציה באופן הומוריסטי על המצב וכמובן לא לפגוע באיש. אנו מבינים את עמדת המסעדנים ונעשה את ההתאמות הנדרשות. מאחלים לכולנו בריאות וחזרה מהירה לשגרה".
נראה שב-HOT מנסים לצמצם נזקים, אולם המסעדנים דורשים גניזה מוחלטת של הפרסומת שעלותה מוערכת במיליוני שקלים, לצד התנצלות מחברת HOT: "מצער שבתקופה הזאת הוט בוחרת בהומור זול ופוגעני, שפוגע במאות אלפי עובדים בעולם המסעדנות ומקומות הבילוי בישראל, אנחנו דורשים מהוט להוריד במיידי את הפרסומות ובמקביל לעלות קמפיין התנצלות אחרת נפגש איתם בבית משפט". נמסר בשמם של מאבק המסעדנים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין שכל אין דאגות ...גל גדות לא ילדה קטנה... יכלה לחשוב (ל"ת)
    דנית 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין שכל אין דאגות ...גל גדות לא ילדה קטנה... יכלה לחשוב (ל"ת)
    דנית 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חוסר רגישות מזויע,מתפלא על גדות שהסכימה (ל"ת)
    הוט זבלנים 07/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא מבינה מה ההתלהבות ממנה יש רבות וטובות ממנה
    ליז 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רק בגלל וונדרוומן כולם מתלהבים והגברת עפה על עצמה חושבת השמש זורחת לה מ.... אז לא צריכים אותך פה את לא מעניינת ולא ברור למה לוקחים אותה לפרסומות....
    סגור