שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

5 מותגים השקיעו יותר מ-6 מיליון שקל בשבוע בפרסום בטלוויזיה. משרד הבריאות הוציא יותר מ-1.7 מיליון שקל כדי לגרום לציבור למלא אחר ההנחיות, ו-HOT גם היא נכנסה לדירוג עם הפרסומת של גל גדות. מי היו המפרסמים הגדולים של השבוע? 
שרון טל | 
המותגים המפרסמים של השבוע (צילום freepik)
הימשכות הגל השני ועליית מספר הנדבקים הובילו את משרד הבריאות לראש טבלת המפרסמים. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, משרד הבריאות השקיע השבוע כ-1.7 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה, יותר מכל מפרסם אחר.
במקום השני חברת HOT שיצאה השבוע עם פרסומת חדשה בהשתתפות גל גדות, והוציאה על פרסום בטלוויזיה כ-1.35 מיליון שקל בשבוע. במקום השלישי חברת טרה, שפרסמה את מותג ממרח החמאה שלה ב-1.273 מיליון שקל בשבוע. במקום הרביעי ישראכרט שיצאה השבוע בפרסום על המותג ANYPAY עם השקעה בפרסום בטלוויזיה בהיקף של 1.1 מיליון שקל. במקום החמישי כלמוביל שפרסמה בכ-821 אלף שקל. בסה"כ, 5 המותגים המובילים השקיעו 6.26 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה בשבוע, לעומת 6.68 מיליון שקל בשבוע שעבר – פער של 7.5%.
בקטגוריית הפרסום בדיגיטל, 5 המותגים השקיעו השבוע סכום של 2.048 מיליון שקל, לעומת 2.184 מיליון שקל בשבוע שעבר – פער של 6.6%. 5 המותגים המובילים השבוע שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): ME-TOOG, עיריית ירושלים, ביטוח WeSure, Maelys ובנק מזרחי טפחות.
חברת ME-TOOG מובילה את טבלת המפרסמים בדיגיטל לאחר שהשקיעה השבוע כ-560 אלף שקל. במקום השני עיריית ירושלים עם השקעה של 471 אף שקל. במקום השלישי חברת הביטוח האינטרנטי WeSure שהשקיעה כ-446 אלף שקל השבוע, לעומת כ-552 אלף שקל בשבוע שעבר. במקום הרביעי Maelys שהשקיעה בפרסום בדיגיטל כ-300 אלף שקל בשבוע ומזרחי טפחות סוגרת את החמישיה עם השקעה של כ-269 אלף שקל בשבוע בפרסום בדיגיטל.


בקטגוריית הפרסום בעיתונות, גם השבוע נמשכת הירידה בהשקעה הכספית בפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטבלה. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-815 אלף שקל בפרסום בעיתונות, והשבוע ההשקעה פחתה ל-695 אלף שקל – פער של כ-15% מהשבוע שעבר. לפני שבועיים השקיעו 5 המותגים 920 אלף שקל, כך שביחס להשקעה בשבוע האחרון מדובר בצניחה משמעותית של כ-24% בהשקעה בעיתונות בקרב 5 המותגים המובילים, מה שיכול להעיד על מגמה לענף כולו.
בשבוע שעבר בלטו רשתות הפארם בהשקעה בפרסום בעיתונות, אך השבוע נעלמו מהדירוג לחלוטין כשמותגי הריהוט ומוצרי הצריכה לבית תפסו את רוב המקומות בטבלה. רהיטי ניקולטי תפסו את המקום הראשון עם השקעה של כ-183 אלף שקל בשבוע בפרסום בעיתונות. במקום השני בנק מזרחי טפחות, שהשקיע בפרסום המשכנתא הפנסיונית שלו 142 אלף שקל בשבוע רק בפרסום בעיתונות. במקום השלישי מחסני חשמל עם השקעה של כ-137 אלף שקל.
את המקום הרביעי תופסת רשת ריהוט נוספת – רהיטי חן שהשקיעה כ-118 אלף שקל בשבוע בפרסום בעיתונות, ואת החמישיה סוגרת רשת עולם הקולנוע עם השקעה של כ-115 אלף שקל בשבוע. ואלו היו המותגים שהשקיעו הכי הרבה כסף השבוע - בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה