שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: דייט הקורונה של גל גדות

וונדרוומן חזרה למסכי הטלוויזיה של הישראלים כפרזנטורית של HOT, יצאה לדייט ועברה לא מעט תלאות. בדרך, היא הזכירה לנו שכמה שהקורונה מפחידה, היא יכולה להיות לא פחות משעשעת
שרון טל |  1
פרסומת HOT עם גל גדות (צילום מתוך הפרסומת)
מי מאיתנו לא חשב על האפשרות שהקורונה תגיע אליו דרך כפתור במעלית? או שמישהו יתעטש בחדר סגור ויגרום לבהלה המונית? לאחר שמשבר הקורונה הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, ב-HOT רתמו את גל גדות לקמפיין חדש בו היא יוצאת לדייט על גבי מסכי הטלוויזיה של כולנו.
בחן ובהומור, גדות העבירה בסרטון של דקה את כל מה שאנחנו הישראלים חווים בחודשים האחרונים תחת הגבלות הקורונה – החל מבדיקת חום ושמירה על מיגון (יש כאלו שלוקחים את זה רחוק עד לבוש הרמטי לבייביסיטר); תחושת החנק כשחובשים מסכה זמן רב ועוד בתחבורה ציבורית; פחד מכפתורים במעלית (מי היה מאמין שללחוץ קומה 4 היה מעורר בי כל כך הרבה חשש, יותר מאשר להיתקע במעלית עצמה?); תשאול בכניסה למסעדות כאילו מדובר בשדות תעופה "מישהו נתן לכם מחלה להעביר?"; ולבסוף, החשש המתעורר בנו מכל אפצ'י קטן, ארור האדם שמעז לא להתעטש למרפק, עלול להדביק את כולנו.
בערב מלא חוויות (עבר לי בדקה), הזכירה לנו גדות את יכולותיה של וונדרוומן ונתנה עקב מדויק לכפתור במעלית, עם נחיתה רכה שלא תבייש מתעמלת אולימפית (הייתה גם כפילה, אבל מי שם לב?). על המחשבה המושקעת והביצוע 10/10 על הסט, זו פרסומת השבוע של ICE.

הפרסומת עוררה השבוע סערה בקרב המסעדנים שראו בפרסומת מסר מדאיג לפיו עדיף להישאר בבית מאשר לבוא למסעדות וחלילה להידבק. גדות יצאה הפעם מהתסריט ובמקום למהר לצאת מהמסעדה, העלתה סטורי שלה יושבת בכזו תוך שהיא מעבירה מסר מרגיע דרך 40 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, כדי שגם בארץ וגם בעולם ירגישו בנוח לצאת למסעדות. בחברת HOT עצמה, החליטו לגנוז את קטע הישיבה במסעדה מהפרסומת, לאחר שקיבלו לא מעט תגובות זועמות מבכירי המסעדנים בישראל.  
דבר צוות המשרד: "הופתענו מהסערה שהפרסומת גרמה. כוונתנו הייתה להציג סיטואציה באופן הומוריסטי על המצב וכמובן לא לפגוע באיש. HOT קיבלה מיד את עמדת המסעדנים והורתה לנו מיד לעשות את ההתאמות הנדרשות. בריאות לכולם!".
איך מספיקים הכל ביום צילום אחד? מה קורה מאחורי הקלעים?
"ביום צילום עם גל אנחנו מצלמים שתי פרסומות אז הלו"ז מאוד מתוכנן ומהודק כדי להספיק הכל. הצוות מגיע אחרי חזרות רבות והכל מתקתק בשיא היעילות. את סצינת המעלית, שבה נעזרנו גם בכפילה, גל צילמה בסוף היום ברבע שעה. אבל בזכות הניסיון שלה בסרטי פעולה, היא ביצעה מיד טייק מדויק לגמרי".
רשימת קרדיטים:
סמנכ"לית שיווק ולקוחות פרטיים HOT – מירי לוין
מנהלת מרקום HOT – רונית חביב
מנהלת פרסום HOT – שרון הופשטיין
במאי – אביב מערבי
חברת הפקה – שושי ואודי
צלם – מנו קדוש
עורך: דדן עוזיאל
פוסט פרודקשן – פלייגראונד
סמנכ"ל קריאיטיב – איתי גרונר
קופירייטר – רוי טמיר, תומר אברמוביץ
ארט דיירקטור – ינון יוסף
משנה למנכל ראובני פרידן – אסף גריס
סופרוייזרית – שיר פלד
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גל
    שושנה צנעני 07/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו טוב סלחתי לך לא באמת התכוונת מי שאשם זה מיסרדי יחצ שחשבו איך לייחצן את הפרסומת שלהם באוירה רגישה ומתוחה שיש אכשוו במדינתנו. אבל מתי תחזרי להתגורר קבע בארץ קנען לא נמאס לך בארץ נכר עים כול השדים שם
    סגור