שיווק ופרסום

עולם הפרסום נפרד מיניב זאגי: "איש צבעוני שגרם לאנשים לחייך"

מותו בטרם עת של איש הקריאייטיב, שנהרג בשישי האחרון בתאונת אופנוע בחולון, הכה בתדהמה את עולם הפרסום: "חבר. אח. ארט ונשמה גדולה. הלב נקרע"
רועי נעים |  2
יניב זאגי ז"ל (צילום פייסבוק)
אבל כבד בעולם הפרסום. הפרסומאי יניב (זאגי) זגורי נהרג בסופ"ש האחרון בתאונת דרכים כאשר רכב על אופנוע. זאגי, אחד מאנשי הקריאייטיב הצבעוניים והמוכשרים בתעשייה הותיר אחריו את ביתו אמה בת ה-7.
בין אם הכרתם אותו אישית ובין אם לא, סביר להניח שנתקלתם לא פעם באחת מעבודותיו היצירתיות בפלטפורמות השונות. זאגי עבד בין היתר באדלר חומסקי, ענבר מרחב, מקאן, ליאו ברנט, ולאחרונה התמנה למנהל הקריאייטיב של קנדוק - החברה לגידול ואספקת קנאביס למטרות רפואיות.
בקבוצת מקאן, אחד המשרדים בו עבד, נפרדו ממנו אמש בעצב: "קבוצת מקאן תל אביב נפרדת בכאב לב מיניב זגורי. זאגי מיוחד, מוכשר ואהוב, תחסר לנו מאוד. יהיה זכרך ברוך".
גם באדלר חומסקי, שם עבד כארט דירקטור כאבו את לכתו: "אדלר חומסקי מרכינים ראש ונפרדים בצער ובכאב מזאגי. חבר. אח. ארט ונשמה גדולה. הלב נקרע. יהיה זכרו ברוך".
חבריו של זאגי לעולם הפרסום גם הם כמובן קיבלו את ההודעה בעצב רב. ביניהם שגיא בטש שעבד עם זאגי בשני משרדים שונים: "בשנתיים האחרונות הוא הפך יותר לאמן, הציג עבודות באנגליה ונכנס לעולמות של האומנות. הוא היה איש צבעוני, אהב את החיים. לא יודע כמה יודעים שהוא תרם ציורי קיר למחלקת ילדים בבית חולים שניידר, לימד קשישים בבתי אבות לצייר. באמת אחלה גבר. יש לו ילדה בת 7, הבנאדם אהב אותה בטירוף, בהגזמה. היה איש מצחיק".
"התקשרו אליי ביום שישי בלילה ואמרו לי לבדוק אם הסיפור נכון, הייתי בטוח שבהתחלה מסתלבטים עליי. התקשרתי ליניב והוא לא היה זמין, ואז ראיתי שמישהו העלה הספד בפייסבוק וקלטתי שהבנאדם נהרג. לא עיכלתי כל כך ואז למחרת בבוקר אתה מבין שזה אמיתי. עברנו ביחד שני משרדים, גם בענבר מרחב וגם במקאן. תראה את התגובות של האנשים, הוא היה קונצנזוס. הוא השפיע על אנשים. הכי חשוב ובשורה התחתונה - זאגי גרם לאנשים לחייך".
יורם בנציון, חברו של זאגי אשר קיבל גם הוא בתדהמה את ההודעה המצערת כתב בדף הפייסבוק שלו: "לא מאמין שאני כותב את זה. הלב הענק, הכישרון המטורף והחיוך העקום שלך כבר חסרים לי אחי".
משפחת ice מצטרפת לניחומים ומאחלת למשפחת זגורי שלא תדע עוד צער. יהי זכרו ברוך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשמע שהיה אדם טוב,לא הכרנו
    שוקי 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זל
    סגור
  • 1.
    יהי זכרו ברוך
    דרור שאול 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היכרתי אותו בבחירות האחרונות. איש מוכשר בטרוף ובעל לב זהב. ת נ צ ב ה
    סגור