שיווק ופרסום

משרד הבריאות מציג: הסרטון שעצבן את הסינים

קמפיין חדש של לשכת הפרסום הממשלתית לעידוד התנהגות נכונה בצל הקורונה הביא לתקרית דיפלומטית שאילצה את משרד הבריאות להסיר את הסרטון מהפייסבוק. המשפט שהוביל להגשת התלונה: "מייד אין צ'יינה, אבל עובד כמו שצריך"
אילן שניג |  1
קמפיין משרד הבריאות (צילום לפ"מ)
האם לסינים אין חוש הומור? משרד הבריאות הסיר היום סרטון שפרסם בפייסבוק במסגרת קמפיין ויראלי לקידום התנהגות נכונה בצל התפשטות הקורונה בישראל. הסרטון שהופץ ברשת עורר את זעמה של ממשלת סין שהגישה דרך השגרירות שלה תלונה רשמית למשרד החוץ.
בחדשות 12 דווח כי את חמתו של הממשל הסיני עוררו 10 השניות הראשונות בסרטון, שבהן גיבור הקמפיין, "קובידון - האח החורג של קופידון", מעיד על עצמו: "מייד אין צ'יינה, אבל עובד כמו שצריך או לא עובד כמו שצריך?". בעקבות תלונת השגרירות הסינית הוסר הסרטון מרשת פייסבוק, אולם הוא עדיין זמין לצפייה באתר "יוטיוב".
גורמים במשרד הבריאות נדהמו מעצם הגשת התלונה. אחד מהם אמר לחדשות 12: "זה לא ייאמן, הם פשוט רואים הכל, בכל מקום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראל אפס בהסברה פשוט דוחה
    מנה 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעיף את משרד החוץ הכושל האחראי לכישלון ההסברה ההיסטורי של מדינת ישראל
    סגור