שיווק ופרסום

בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

תקציב הפרסום בטלוויזיה השבוע נותר כשהיה בקרב 5 המותגים המובילים, אך הצטמצם בעיתונות ובדיגיטל. מי דחק את HOT וגל גדות מהמקום הראשון בדירוג ומי העיריות שנלחמות על התיירים של חודש אוגוסט במאות אלפי שקלים?

ניר קומם | 
מותגי השבוע 6.8
משבר הקורונה נמשך ומשפיע גם על היקף הפרסום בכלי התקשורת. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-4 מיליון שקל בלבד בפרסום בטלוויזיה, בדומה לסכום שהושקע בשבוע שעבר. 5 המותגים המובילים השבוע הם (בסדר יורד): משרד האוצר, בנק הפועלים, לאומי-קארד, שופרסל וטורנדו.
במקום הראשון, משרד האוצר, שקידם השבוע את קמפיין "רשת הביטחון הכלכלי". השבוע השקיע המשרד 956 אלף שקלים בקידום הפרסומת בטלוויזיה. במקום השני השבוע בנק הפועלים, שהשקיע 924 אלף שקלים בפרסום טלוויזיוני. במקום השלישי, חברת לאומי-קארד שהשקיעה בפרסום קמפיין "משלמים בנייד" כ-831 אלף שקלים השבוע. במקום הרביעי שופרסל עם השקעה של כ-784 אלף שקלים בקמפיין מוצרי התינוקות החדש שלה, וטורנדו סוגר את החמישיה המובילה עם השקעה של כ-681 אלף שקלים בשבוע בפרסום בטלוויזיה של מערכת המיזוג החדשה – VFR-BOX.
בשונה מהפרסום בטלוויזיה, בקטגוריית הפרסום בדיגיטל, היקף הפרסום של 5 המותגים המובילים נמוך מבשבוע שעבר ב- 8.35%, כשברקע הגל השני ועלייה משמעותית בהיקף הישראלים בבידוד. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-3.15 מיליון שקלים בפרסום בדיגיטל, והשבוע מדובר בכ-2.88 מיליון שקל.
5 המותגים המובילים השבוע שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): משרד הבריאות עם אפליקציית המגן 2.0, העמותה לתיירות ונופש חיפה, עיריית ירושלים, NETFLIX ו- NEW FEET.
במקום הראשון, אפליקציית המגן 2.0 – "בחזרה לשגרה" מטעם משרד הבריאות, שהשקיע מעל למיליון שקלים השבוע בפרסום בדיגיטל. במקום השני והשלישי עיריות חיפה וירושלים, שנלחמות על חופשת הקיץ של הישראלים ומנצלות את החופש הגדול להזמין אליהן את ההמון תחת הקמפיינים "יום ולילה בחיפה" ו"ירושלים – הכי חו"ל בארץ". עיריית חיפה השקיעה כ- 788 אלף שקלים, ועיריית ירושלים כ- 385 אלף שקלים בשבוע האחרון. במקום הרביעי ענקית הסטרימינג NETFLIX בסכום של כ-321 אלף שקל. במקום החמישי NEW FEET – מדרסים אורתופדיים, שהשקיעה 316 אלף שקלים בפרסום המדרסים.
תעריפי הפרסום בעיתונות הם נמוכים יותר מאשר במדיות האחרות, מה שבא לידי ביטוי גם בהיקף ההשקעה בפרסום. את שני המקומות הראשונים בדירוג מובילים מותגי הריהוט ניקולטי עיצובים ורהיטי חן איטליה. במקום הראשון רהיטי ניקולטי שהשקיעו בפרסום בעיתונות 176 אלף שקל בשבוע, 20 אלף שקל יותר מרהיטי חן איטליה שהשקיעו 155 אלף שקל בפרסום בעיתונות. ניקולטי תופסים את המקום הראשון גם השבוע.
במקום השלישי, פרסומת בעיתונות של בית אבות – עזריאלי PALACE בה השקיעו כ-148 אלף שקל בשבוע. במקום הרביעי אופטיקה הלפרין שהשקיעה כ-132 אלף שקל, ובמקום החמישי עולם הקולנוע שהשקיעו כ-127 אלף שקלים. בסך הכל, 5 המותגים המובילים השקיעו בפרסום בעיתונות כ-741 אלף שקלים בשבוע, לעומת כ-928 אלף שקל בשבוע שעבר, פער של 20 אחוזים. ואלו היו המותגים המפורסמים ביותר השבוע בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה