שיווק ופרסום

"לא עשיתי את זה עבור דמי שתיקה": כמה קיבל קטורזה על קמפיין הקורונה?

השחקן והקומיקאי התייחס לביקורת של רוגל אלפר בוועדת הקורונה ואמר: "אני גאה בתשדיר הזה". בסביבתו של קטורזה אומרים כי תרם חלק מהכסף: "ההכנסה שלו נטו מסתכמת ב-7,000 שקלים לחודש"  
אילן שניג |  17
ישראל קטורזה בקמפיין משרד הבריאות
משרד התרבות הודיע כי האולמות יפתחו ב-1 בספטמבר ובתוך כך התקיים היום (שלישי) דיון נוסף בנושא משבר התרבות בוועדת הקורונה. במקביל, רן בוקר חושף היום את הסכום שישראל קטורזה קיבל לכאורה עבור התשדיר שצילם למשרד הבריאות - כ-120 אלף שקל.
השחקן והקומיקאי התייחס בוועדה לטור הביקורת שכתב עליו הבוקר רוגל אלפר ב-'הארץ'. אלפר כתב על ההשתתפות של קטורזה בתשדיר החדש של משרד הבריאות: "במחאת האמנים נדם קולו. לא תראו אותו זועק מחוץ לבלפור בשם 200 אלף בני אדם שצוללים אל מתחת לקו העוני. אפשר לומר שהופעתו בוועדת הקורונה השתלמה לו מאוד. נראה כי בזכותה קיבל מעין 'דמי שתיקה'".
בתגובה לדברים האלה קטורזה אמר בוועדה: "בתקופה האחרונה יש אומרים שהתשדיר שעשיתי למשרד הבריאות הוא דמי השתקה. אני גאה בתשדיר הזה, אם יקשיבו לי וישימו מסיכה, רמת התחלואה תרד".  בפוסט שפרסם מאוחר יותר באינסטגרם התייחס לביקורת שקולו נדם וכתב: "אני אמשיך להילחם למען התרבות ולמען חבריי האמנים למרות שיכולתי לשבת על הגדר. אבל השקט הזה לא מתאים לי. אני חייב לפעול". ולאחר מכן גם רמז כי לא קיבל תשלום עבור ההשתתפות בתשדיר: "יום אחד כשהייתי ילד חתיך חזרתי הביתה וסיפרתי לאמא שלי שנתתי ברחוב כסף לקבצן. היא חייכה ואמרה לי: 'כל הכבוד אבל בפעם הבאה שאתה עושה מעשה של תרומה אל תספר יותר לאף אחד כי על מעשה טוב לאחר לא מספרים'. מאז אני מקשיב לה ותמיד אקשיב לה למרות הלשונות הרעות".
 

היום שוב השתתפתי בוועידת הקורונה שעסקה בנושא התרבות. בתקופה האחרונה לשונות רעות טוענות כי התשדיר שעשיתי למשרד הבריאות הוא בגדר דמי השתקה. תשובתי היא חד-משמעית: אני גאה בתשדיר הזה כי תשדיר חשוב ונועד להציל חיים. פעלתי לאחרונה ואמשיך לפעול למען שיבה לפעילות של עולם התרבות. זה יקרה רק אם נשמור על עצמנו. אני אמשיך להילחם למען התרבות ולמען חבריי האמנים למרות שיכולתי לשבת על הגדר. אבל השקט הזה לא מתאים לי. אני חייב לפעול. לסיום אספר לכם סיפור אפרופו התשלום לפרסומת... יום אחד כשהייתי ילד חתיך חזרתי הביתה וסיפרתי לאמא שלי שנתתי ברחוב כסף לקבצן. היא חייכה ואמרה לי: "כל הכבוד אבל בפעם הבאה שאתה עושה מעשה של תרומה אל תספר יותר לאף אחד כי על מעשה טוב לאחר לא מספרים. מאז אני מקשיב לה ותמיד אקשיב לה למרות הלשונות הרעות.

מטעמו של קטורזה נמסר בתגובה: "ישראל מאוד גאה בהשתתפותו בקמפיין למען חבישת מסיכה שמשתלב בפעילותו הבלתי פוסקת למען שיבת עולם התרבות למסלול ככול שניתן. ישראל לא רק מחה אלא גם דחף לפתרונות מעשיים לחידוש ההחופעות של כלל אמני ישראל.הוא מתפרנס מאמנותו בהופעות במה, הצגות, תוכניות טלוויזיה וקמפיינים מסחריים. הפעם נענה לבקשת משרד הבריאות להשתתף במסע להתנהלות נכונה במקומות ציבוריים בעידן הקורונה. אם נפרוש את הסכום שהתקבל ונוריד ממנו מיסים והוצאות הכנסתו נטו מסתכמת ב7000 שח לחודש. בנוסף אציין שישראל מתוך הסכום הכולל גם תרם לקרן למען נפגעי ענף התרבות בארץ״.
 

A post shared by Israel Katorza ישראל קטורזה (@israelkatorza) on

תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    חובה שתהיה פרסומת כזו
    מישהי 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי פוליטיקה למרות שאני שמאל אין קשר בין הדברים. הממשלה חייבת להגן על העם כאשר מצב התחלואה קשה כל כך הפתיחה המסבית בלי מעצורים ביום אחד גרמה לאסון. וככל שנעצור את המצב נוכל לחזור לחיים לפני שיהיה מאוחר מידיי וכל אדם צריך לשמור על אחרים ועל עצמו. זאת מחויבות מוסרית בסיסית של כל אדם. לא לגרום רע לאחר ועוד ביודעין מםנימשכל אדם שלא עוטה מסכה יכול באותה מידה להסתובב עם אקדח. זה מגיע לבסוף למישהו ובמצב הו הקורונה תוקפת כך צריך להוריד אותה כמה שיותר מהר. כך גם נחזור לחיים מהר יותר מספיק שאדם אחד הדביק אחר הדרשרת ממשיכה ואותו אדם בלי לדעת יכול להיות שהרס משפחה או גרם לאדם חולי כרוני נכון יש לי הרבה מה לאמר על ההנתהלות הקשה וההרסנית של הממשלה אבל עשו את החלק שלכם גם
    סגור
  • 14.
    אחלה קטורזה. כאדם וכאומן (ל"ת)
    הקנאים באים 08/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    קטורזה שקרן וצבוע וזה לגמרי דמי שתיקה
    א.א 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הרי אם באמת הוא היה מאמין שהמסכה מונעת הדבקה הוא לא היה מאפשר לחברתו מיה דגן להיצמד לפרצוף שלו במשך דקות ארוכות ולעשות איזה קומי כשעפים עליו מלא רסיסי רוק!! אם הוא באמת היה מאמין במה שהוא מפמפם לנו בטלויזיה כל ערב בתמורה לנזיד עדשים שקיבל ממטרד הבריאות, הוא לא היה נותן שיתקרבו אליו בצורה כזאת! שקרן וטיפש
    סגור
  • 12.
    ישראל תעשה מה שנכון לך,
    רוני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוהבים אותך ואת שורלה.
    סגור
  • 11.
    מה זאת אומרת דמי השתקה?!?!
    אניהיא 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אומן מגוייס,אבל אין כל כך בררה.אתם רוצים להגיע למצב שבגלל יסתמו לנו את הפה.יש הבדל בין לבוא בטענות כשרים אפשרות לעבוד לבין לטעון כנגד הממשלה שאינה מבצעת את תפקידיה לבין עבודה.לא שאני חושבת שהעובדה שקטורזה מצא עבודה פוטרת ממילא את הממשלה בטיפול בנושאים האלו.בהשתדלות להכניס את האומנים והתרבות חזרה לתלם עם הגבלות הבטיחות הבריאותיות,הם יכולים להעלות אפילו את רמת הסניטציה לפני בלפור.קטורזה עושה עבודה טוב וכל הכבוד לו
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    מישהו מהמתנגדים שם אוכל על השולחן שלו ?
    אורי 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חצופים. המקצוע של הבן אדם זה משחק. מי מכם החוכמולוגים היה מסרב לפרנסה בתקופה כזו ? לאנשים אין גבול של חוצפה.
    סגור
  • 9.
    קטורזה טוען ש"תרם" את הכסף רק אחרי הבקורת שקיבל. מענין (ל"ת)
    דון דריפר 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 8.
    על מה הולך הכסף שלנו
    אחת שיודעת 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תשדיר איום ונורא. לא מצחיק והפאנץ על לשמור 4 מטר מאשתך מביך
    סגור
  • חסר לך קצת חוש הומור.. (ל"ת)
    . 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    פרסומת הכי חכמה במדיה ומצחיקה גם
    שי 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פיצוח מבריק. שאפו.
    סגור
  • 6.
    כל האומנים בורחים לחונטה...
    מויש 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קלטו שחיו בשקר והאדונים הם בריונים.
    סגור
  • 5.
    עושה לנו טוב בנשמה
    עדית 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קטורזה אומן מוכשר, מצחיק, שעושה לנו טוב בנשמה. מה ציפו - שיעשה קמפיין בחינם?
    סגור
  • 4.
    פרסומת מטומטמת של אדם מטומטם ושחוק (ל"ת)
    ליאור 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    קטורזה
    חנה 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הקמפיין של קטורזה חמוד מאד וחינני. ימותו הקנאים. האם אסור לאדם להתפרנס בתקופה קשה זו? האם ידוע לכם כמה מקבלים השחקנים מ זהו זה? וכמה מקבלים השחקנים מהיהודים באים?
    סגור
  • 2.
    הדבר הכי חמור בפרסומת הזאת זה שהיא לא מצחיקה ושחוקה (ל"ת)
    די עם אשתי. בבקשה. 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • פרסומת מעולה (ל"ת)
    שירה 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    120 אלף כסף ציבורי
    אני 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שודדי העם בכסות תרבות
    סגור