פרסום ושיווק

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

התאוששות המשק מגדילה את היקף ההשקעה בפרסום ומחזירה את המפרסמים המסחריים לראש הטבלה במקום המפרסמים הממשלתיים. איזה מפרסם הוציא למעלה מ-3 מיליון שקלים על תשומת הלב שלכם השבוע? ומי בחר להשקיע בדיגיטל יותר מאשר בטלוויזיה?

ניר קומם |  1
מותגי השבוע
בניגוד לשבוע שעבר, שבלט בריבוי פרסום של משרדי הממשלה, השבוע הם אמנם תופסים מקום של כבוד בטבלה, אך מפנים מקומות לענקי הפרסום הפרטיים. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-8 מיליון שקלים, עלייה של 11% מהשבוע שעבר. חמשת המותגים המובילים השבוע הם, בסדר יורד: בזק, משרד הבריאות, מקדונלדס, שטראוס ובנק ישראל.
במקום הראשון, חברת בזק עם השקעה של 3.17 מיליון שקלים על קמפיין ה- "BE SPOT". במקום השני, משרד הבריאות עם קמפיין העלאת המודעות לשמירה על הנחיות הריחוק החברתי – "השגרה של כולנו בידיים שלך". המשרד השקיע השבוע כמיליון וחצי שקלים, עלייה של 100 אלף שקלים מהשבוע שעבר. חברת מקדונלדס עולה מהמקום החמישי למקום השלישי עם השקעה של 1.2 מיליון שקלים, עם קמפיין ההמבורגרים א-לה אסיה החדשים ברשת. במקום הרביעי, שטראוס מחזירה למרכז מסכי הטלוויזיה את המילקי עם קמפיין פרסום של מיליון שקלים. סוגר את החמישיה המובילה בנק ישראל, עם השקעה של מיליון שקלים בשבוע החולף.

 
גם הוצאות הדיגיטל בקרב חמשת המפרסמים הראשיים המשיכו במגמת עלייה, עם הוצאה כוללת של 5.2 מיליון שקלים, בהשוואה ל4.3 מיליון בשבוע שעבר ו-2.88 לפני שבועיים. השבוע הבנקים עלו לראש הטבלה עם ייצוג של 2 מקומות בחמישייה הפותחת, וניכר שהעדיפו את זירת הפרסום הדיגיטלית על זירת הפרסום הטלוויזיונית.
חמשת המותגים המובילים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): בנק ישראל, משרד האוצר, קפסולות STARBUCKS, בנק מזרחי טפחות וחברת WE SURE עם קמפיין הביטוח המקיף.
במקום הראשון, בנק ישראל עם קמפיין התשלום הבטוח, עם השקעה יוצאת דופן של 2.87 מיליון שקלים על הפרסום במסכי המחשב, הטאבלטים והניידים. יחד עם ההשקעה בפרסום בטלוויזיה, הוציא השבוע בנק ישראל כמעט 4 מיליון שקלים על פרסום. במקום השני, משרד האוצר עם השקעה של 848 אלף שקלים – פחות ממחצית מתקציב הפרסום שהשקיע בשבוע שעבר. חברת STARBUCKS הגדילה את תקציב הפרסום שלה כמעט פי שלושה, והשקיעה השבוע 733 אלף שקלים בפרסום דיגיטלי, עמה קופצת אל המקום השלישי בטבלה. במקום הרביעי בנק מזרחי טפחות עם השקעה של 406 אלף שקלים. במקום החמישי – חברת WE SURE עם קמפיין הביטוח המקיף, בו השקיעה השבוע 341 אלף שקלים.
חמשת המותגים המובילים השקיעו השבוע 800 אלף שקלים בפרסום בעיתונות המודפסת, עלייה של 5% מהתקציב הכולל של השבוע שעבר. במקום הראשון 'הבנק הבינלאומי' עם השקעה של 178 אלף שקלים במודעות. במקום השני בפעם השנייה ברציפות, רהיטי 'ניקולטי עיצובים' עם קמפיין פרסום בשווי 159 אלף שקלים. סופר פארם במקום השלישי עם השקעה של 155 אלף שקלים. מהמקום הראשון למקום הרביעי, 'מחסני חשמל' עם קמפיין 'שלם וקח' השקיעה השבוע 154 אלף שקלים, ירידה של 25% בהיקף התקציב בהשוואה לשבוע שעבר. במקום החמישי, רשת הסופרים 'ויקטורי' עם השקעה של 152 אלף שקלים בפרסום בעיתונות.
ואלו היו המותגים המפורסמים ביותר השבוע בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אפשר לדעת מי היו משרדי הפרסום למשל של סטארבקס ? (ל"ת)
    שאלה 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור