פרסום ושיווק

פרסומת השבוע: אתה יודע מה זה עמלת פראייר?

משרד הפרסום 'שרוטונים זה ויראלי' המשיך את שיתוף הפעולה עם בית ההשקעות 'מיטב דש' ופנה ללב הישראלי עם המילה המאיימת מכל – פראייר

ניר קומם |  4
פרסומת השבוע - מיטב דש
עבר שבוע חיובי במיוחד על בית ההשקעות 'מיטב דש', שהודיע על מכירת החזקותיו בקרן האשראי ליקווידיטי בכ-23 מיליון דולר. לצד העשייה העסקית המניבה והמכובדת, השבוע נכנסה החברה גם למדור הפרסום והשיווק ב-ice, לאחר שהשיקה פרסומת חדשה שמזמינה את הקהל הישראלי להשקיע דרך הפלטפורמה שלה – 'מיטב דש טרייד', במקום לסחור בבורסה דרך הבנקים.
'מיטב דש' המשיכה את שיתוף הפעולה שלה עם משרד הפרסום 'שרוטונים זה ויראלי' ויצרה פרסומת קלילה, מצחיקה, בקונספט האנימציה האהוב של ה'שרוטונים', עם תסריט שפועל על הפחד הישראלי העמוק מכולם – לצאת פראייר.
בפרסומת, שמתקיימת במהלך שיחת מסדרון בין שני עובדים, שואל האחד את חברו המוצלח והנאה "מה זו עמלת פראייר?". החבר הסובלני מסביר לו כי מדובר בעמלה שגרתית לכל מי שסוחר בבורסה דרך הבנקים, וכי הוא עצמו פטור ממנה ומשאר העמלות המיותרות, כי הוא סוחר דרך 'מיטב דש טרייד'. החבר האבוד, מתפלץ לשמע הגילוי שהוא עצמו – פראייר.
התמציתיות, התסריט הברור, הקונספט הוותיק שעובד כל פעם מחדש וההומור המדויק לקהל הישראלי – זו פרסומת השבוע של "ice".
 



איך נכנסתם לפרויקט?
הרעיון היה להביא גם לטלויזיה את השפה שיצרנו עבור ׳מיטב דש׳ בדיגיטל סביב קונספט ׳הפרייארים׳
 
מה האתגר הכי גדול בפרויקט?
האתגר הגדול היה להביא ב 15 שניות של תוכן, לא כולל סגיר, מה שאנחנו בדרך כלל מביאים בסרטונים של דקה באינטרנט.
 
משפט קאלט?
׳עמלת פרייאר׳ :)
 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הזרימה הקלילה הייתה כמובן עיצובי הדמויות באנימציה והדיבובים, ההתמחות של שרוטונים כבר 13 שנה.
 
דבר צוות המשרד:
״בהמשך להצלחת התכנים של מיטב דש בזירה הדיגיטלית שמחנו לקבל קרדיט מהלקוח אחרי 3 שנות עבודה משותפת ולייצר עבורם גם פרסומת לטלוויזיה ואנחנו בטוחים שזו רק תחילתה של הדרך המשותפת שלנו על המרקע".
 
קרדיטים:
שרוטונים זה ויראלי בע״מ
מייסד ומנכ״ל: שחר בר דוד
מייסד וסמנכ״ל קריאיטיב: ניב פועל
מנהל קריאייטיב: יובל בינדר
מנהל לקוחות: אייל מזרחי
מנהלת אנימציה: שרון מילר
עיצובי דמויות: שמולי לנדסמן
דיבובים: יובל בינדר, טל טירנגל
מנהלת משרד: אביבית שילו גדי
מנהלת פרויקטים: ליאן שגרמן 

מנהל מחלקת שיווק דיגיטל, מיטב דש: יוסי ישראל
מנהלת פרסום, מיטב דש: רינת ענבר 
מנהלת מחלקת שיווק, מיטב דש: קרן שרון בירו
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סוף כל סוף החברה הויראלית ברשת מגיע למסך הקטן (ל"ת)
    אסף 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סוף סוף יש משהו מעניין באוויר
    שרון 08/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחלה פרסומת, תובנה נכונה ומבינה את הצרכן, קריאטיב מצחיק וגם הגיע הזמן לראות משהו שונה על המסך. שאפו לשרוטונים שעשו את הקפיצה גם לטלוויזיה
    סגור
  • 2.
    כבוד!
    מורן 08/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מפציצים כל פעם מחדש תותחים!
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן!
    לירון 08/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי כל כך הרבה סרטונים מוצלחים ביוטיוב מישהו הבין את הפוטנציאל ולקח אומץ. כבוד למיטב דש
    סגור