שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

היקף הפרסום הצטמצם השבוע משמעותית הן בדיגיטל והן בטלוויזיה, אך דווקא בעיתונות – עלה. כמה השקיע השבוע משרד החינוך כדי להסביר לציבור התלמידים על נהלי תחילת שנת הלימודים? וכמה הוציאה המשטרה כדי להרגיע את הרוחות בציבור? כל הפרטים

ניר קומם | 
מותגי השבוע
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, השבוע הוציאו חמשת הקמפיינים הגדולים ביותר בטלוויזיה סכום מצטבר של כ-6 מיליון שקלים, ירידה של 1.2 מיליון שקלים בהשוואה לשבוע שעבר. כל החמישייה המובילה התחלפה, ולא נשאר אף מותג שהיה בשבוע שעבר. זמן המסך חולק באופן די שווה בין חמשת הקמפיינים, עם השקעה שנעה בין 1.1 ל-1.36 מיליון שקלים. חמשת המותגים המובילים הם, בסדר יורד: משרד החינוך, אלונית, בנק מזרחי טפחות, פנדור ותנובה.
במקום הראשון, ולקראת פתיחת שנת הלימודים המבולבלת בתולדות המדינה, משרד החינוך השקיע 1.36 מיליון שקלים בקמפיין 'לומדים בביטחון'. במקום השני, רשת חנויות הנוחות של 'דור אלון', שהכריזה על הפיכתה ל'מיני סופר אלונית' בקמפיין טלוויזיוני בו השקיעה השבוע 1.27 מיליון שקלים. במקום השלישי, בנק 'מזרחי טפחות', עם קמפיין חבילת הפתרונות לבעלי העסקים, עם השקעה של 1.18 מיליון שקלים בפרסום בטלוויזיה. אחר כך, דלתות 'פנדור' בקמפיין חדש שעלה השבוע 1.14 מיליון שקלים. תנובה סוגרת את החמישייה הפותחת עם קמפיין 'יופלה' בעלות של 1.12 מיליון שקלים בשבוע החולף.
ההשקעה בפרסום בדיגיטל בקרב חמשת הקמפיינים המובילים צנחה ב-45% בהשוואה לשבוע שעבר – מסכום כולל של 3,617,775 שקלים ל-1,958,752 שקלים בלבד. חמשת המותגים המובילים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם, בסדר יורד: משרד החינוך, חברת הביטוח WeSure, משטרת ישראל, גלילאו צעיר ו-ME-TOOG.
במקום הראשון גם בדיגיטל, נוסף על הטלוויזיה, קמפיין משרד החינוך – "את המשימה הזאת נעבור ביחד", בעלות של 674 אלף שקלים. סה"כ, השקיע המשרד על קמפיין ההסברה שלו מעל 2 מיליון שקלים. במקום השני, קמפיין חברת הביטוח WeSure, עם 'ביטוח הדירה הזול בישראל', שעלה לה השבוע 493 אלף שקלים. במקום השלישי, קמפיין משטרת ישראל – 'תהיו בטוחים שאתם יודעים', שבא להעלות את אמון הציבור במשטרה לאור הביקורת הרחבה על אלימות משטרתית מוגזמת בחודשים האחרונים, בעיקר בהפגנות. בקמפיין הושקעו השבוע 342 אלף שקלים, לאחר שבשבוע שעבר בו הושק, הושקעו בו 2.1 מיליון שקלים, ועמד בראש הטבלה. במקום הרביעי, ירחון 'גלילאו הצעיר' יצא בקמפיין לקראת שנת הלימודים החדשה בו הזמין את התלמידים החדשים להצטרף לקהל המנויים בעלות של 227 אלף שקלים. חותמת את החמישייה המובילה בדיגיטל חברת ME TOOG, שהשקיעה בקמפיין שירותי המיתוג העסקי שהיא מציעה 219 אלף שקלים.
בעיתונות המודפסת, חברות הרהיטים השתלטו על עמודי הפרסומות, עם ייצוג של שלוש חברות מתוך חמש הראשונות. השבוע השקיעו חמשת המובילים סכום מצטבר של 825 אלף שקלים, עלייה של 15% מההשקעה הכוללת בשבוע שעבר. רהיטי ניקולטי עיצובים במקום הראשון, עם השקעה של 226 אלף שקלים. במקום השני, רשת שופרסל שפרסמה את הפנינג המבצעים שלה ב-171 אלף שקלים. במקום השלישי, חברת SWITCH המציעה מוצר חשמל שני בשקל אחד בלבד, שהשקיעה בקמפיין דפוס בעלות של 154 אלף שקלים בשבוע החולף. במקום הרביעי, חברת הרהיטים האיטלקית ALTONI עם השקעה של 140 אלף שקלים. ובמקום החמישי בעיתונות – רהיטי ZAGA עם השקעה של 133 אלף שקלים.
ואלו היו המותגים המפורסמים ביותר השבוע בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה