שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: שוקו YOLO הכי טעים - באמא שלי

פרסומות קלילה שלוקחת את עצמה בהומור ומרגישה כמו סרט קומדיה-מדע בדיוני. לא תאמינו מה קורה כל פעם שדמות ששותה שוקו אומרת: "באמא שלי"
אנגלינה יוסים | 
פרסומת השבוע שוקו יולו (צילום מתוך הפרסומת)
הפרסומת של שוקו YOLO מבית תנובה מתחילה בשלוק שוקו ומבט מופתע של השחקן הצעיר ששתה ממנו, כשבאמצע רצים פריימים של שוקולוד נוזלי. הוא אומר בביטחון רב: "זה השוקו הכי טעים ששתיתי בחיים שלי!". חבר שלו מרים את מבטו ממסך הפלאפון, מסנן לעברו בספקנות: "די נו", וחוזר להתעסק בפלאפון. הבחור הצעיר עונה לו: "באמא שלי" ולוקח שלוק נוסף. אחריו נשמע קול אישה שממשיך את המשפט, "הכי טעים ששתיתי בחיים". 
חברו של הצעיר מרים את העיניים מהמסך הפעם בהפתעה ורואה שמולו עומדת אישה, בבגדים שלפני רגע לבש חברו. הוא נראה מבולבל ולא מבין לאן נעלם חברו ומי עומדת מולו. האישה חוזרת על המשפט: "זה השוקו הכי טוב ששתיתי בחיים", והחבר המופתע שואל: "וואלה?". האישה עונה: "באמא שלי" ולוקחת שלוק מהשוקו. החבר מסנן "לא מאמין", על הסיטואציה המשעשעת והמוזרה. 
בפריים הבא מופיעה אישה מבוגרת, באותם בגדים בדיוק והיכן שעמדו קודמיה תוך שהיא מבטיחה: "הכי טעים ששתיתי". החבר נכנס לשוק: "אין מצב", הוא מסנן בשקט ללא יכולת ממשית לזוז. כאן התחלנו לצחוק, הרפטטיביות של הפרסומת בשילוב הדמויות המשתנות יצרה קטע קומי מתוחכם. העובדה שהדמויות שמתחלפות מתייחסות לשוקו ולא שמות לב להחלפה בניהן בעוד החבר עומד מופתע ומנסה להבין מה קורה קורעת. 
האישה המבוגרת משכנעת אותו במשפט המפתח של הפרסומת: "באמא שלי", לאחר מכן החלון נפתח ורוח חזקה נושבת מהחלון ולחבר נופל האסימון: כל פעם שאחת הדמויות ששותה מהשוקו ואומרת ב"אמא שלי", מופיעה אמא שלה במקומה! 
החבר צועק "אוקי אוקי, מאמין לך!", ולו רק כדי לעצור את תחלופת הדמויות - כיוון שעכשיו כבר הגיעו לרוחות! ראינו בפרסומת שלושה דורות: נער מתבגר, אמא שלו, סבתא שלו וכמעט סבתא רבה שלו. מחשבה רבה הושקעה בפרסומת, שללא יותר מידי מילים מעבירה את המסר ומחזיקה את הצופים במתח עד השנייה האחרונה. פרסומת קלילה שלוקחת את עצמה בהומור ומרגישה כמו סרט קומדיה-מדע בדיוני.
איך עלה הרעיון לפרויקט הנוכחי?
בתסריט המקורי הדמויות של האמא והסבתא פשוט הצטרפו בכל טעימה, אבל הרגיש לנו מתבקש מדי והחלטנו לאתגר את עצמנו להביא פתרון אחר מפתיע יותר. ככה הגענו לרעיון של החלפת הדמות הטועמת לאמא ולסבתא כשהן נשארות באותם בגדים של המתבגר המקורי.
האתגר הכי גדול בפרויקט:
להצליח לייצר סרט שמצחיק בלי להתאמץ ובמקביל שומר על הפודאפיליות השוקולדית.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
השוקו, היה לנו מקרר מלא ממנו, יש מצב שהשחקן שתה 100 ליטר לאורך היום.
דבר הבמאי/ת: 
שוקו טעים באמא'שלי
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה:
באמא'שך כמובן! באמא'שך בוא נעשה עוד טייק, באמא'שך תיראה יותר מופתע,
באמא'שך ברייק פור לאנצ', זה היה כ"כ מצחיק!!! וכ"כ מומצא, אין משפטי קאלט בהפקות. אנשים באים לעבוד. אולי די עם השאלה הזאת ICE? (:
ICE בתגובה: "אנשים באים לעבוד" יכול לתפוס כמשפט הקאלט של פרסומת השבוע הבאה. ולגיוון השאלות נשמח להיעזר במחלקת הקריאטיב של שוקו YOLO.

רשימת קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק: מיכל בצר
מנהל פרסום: רוית בירנבוים, ליבנת בן דוד עובדיה
קריאייטיב: עד נוי, נתנאל חג'ג', רן אבן, סיגל עבודי ורן אלון
ניהול לקוח: שני שאול, טל אלקובי ומיכל רבינוביץ
מדיה: מיכל ליבסקינד, רוני אלדרוטי
במאי: רני כרמלי
צלם: מנו קדוש
עורך: דדן עוזיאל
קריין: אסף שני
בית פוסט וסאונד: Broadcast Media
חברת הפקה: ראבל
אסטרטגיה: אתי עבדי ואבישג בר משה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה