שיווק ופרסום

לקראת החג: מי יצרנית המזון שהוציאה 4.3 מיליון שקל על פרסום בטלוויזיה?

יצרניות המזון משתלטות על מסכי הטלוויזיה לקראת החג ומפרסמות את מוצריהן עבור הציבור הישראלי: איזה יקב השקיע פי שניים מהמתחרה שלו? ואיזו רשת השקיעה למעלה מ-4 מיליון שקלים לקראת החג?

מערכת ice |  1
יצרניות מזון
הגפילטעפיש, הפרסה, הפזי, עוגת הדבש, הכבש, הכבד הקצוץ – כל אלה לא ייראו אותו הדבר בלי מוצרי הגלם של יצרניות המזון הגדולות. לקראת ערב החג, אשר יבשר על פתיחתו של סגר 2020 2.0, יצרניות המזון הגדולות במשק פורסות את מוצריהן על מסכי הטלוויזיה ומשכנעות את קהל הלקוחות לקנות דווקא אצלן.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, המובילה בפרסום בטלוויזיה לקראת החג (1-16.9), היא ענקית המזון שטראוס, שהשקיעה סכום מוערך בכ-4.23 מיליון שקלים. תנובה, מיד אחריה, עם השקעה של 3.07 מיליון שקלים בפרסום טלוויזיוני. מחלבות טרה השקיעו 545 אלף שקלים בלבד. 
בגזרת קינוחי החג, חברת נסטלה השקיעה כמעט 3 מיליון שקלים בפרסומות לקראת החג. יבואנית השוקולדים והמתוקים, Premium Confectionery & trading co, היא המפרסמת הרביעית בגודלה עם השקעה של 2 מיליון שקלים.

*הנתונים הינם בטלוויזיה בלבד, במגזר הכללי.
*הנתונים מתייחסים לתאריכים 1.9.20-16.9.20.
על אף שאין אנו מצווים לשתות 4 כוסות יין בסדר ראש השנה, שולחן חג איננו חגיגי ללא בקבוקי יין, והיקבים המובילים מבינים זאת היטב: יקבי כרמל השקיעו 1.17 מיליון שקלים כדי שתקנו דווקא את היין שלהם לכבוד ארוחת החג, יותר מכפול מההשקעה של היקב המתחרה – טפרברג – שהשקיע 532 אלף שקלים בלבד על פרסומות בטלוויזיה. יצרנית בירה 'קרלסברג' השקיעה בפרסומות טלוויזיה סכום הנאמד ב-775 אלף שקלים.
עוד בתחום המשקאות – חברת 'קוקה קולה' הזרימה לא מעט תקציב למען הפרסום בטלוויזיה לקראת החג, והשקיעה כ-1.16 מיליון שקל לשם מטרה זו. אחריה חברת נספרסו שפרסמה את מוצרי הקפה שלה לקראת הסגר תוך השקעה של 1.37 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אים היו תורמים את הכסף הזה היו מקבלים יותר פרסום (ל"ת)
    י 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור