שיווק ופרסום

לראשונה מתחילת הקורונה: שוק הפרסום בארה"ב עובר לצמיחה

באוגוסט האחרון גדל שיעור ההשקעות בפרסום בארה"ב ב-5.9%, לאחר חמישה חודשים של שיעורי השקעות נמוכים בהרבה מהממוצע הרב שנתי. באפריל האחרון, לדוגמה, עמד שיעור ההשקעה בפרסום על 35% פחות מהממוצע השנתי
רועי בהריר-פרל | 
פרסום בארה"ב (צילום pixabay)
לראשונה מאז מרץ 2020: שוק הפרסום הארצות עבר לצמיחה באוגוסט האחרון וגדל בשיעור של 5.9% ביחס לממוצע הרב-שנתי. מדובר בבשורה מעודדת במיוחד עבור השוק שחלקים גדולים ממנו סבלו מהאטה חמורה, עד להפסקה מלאה, של ההשקעה על פרסום - ובכלל, של עסקיהם - עקב משבר הקורונה שפגע קשות באזורים רבים בארצות הברית.
הנתון האופטימי נגזר ממחקר של חברת "מדיה פוסט", השייכת ל-('SMI (Standart Media Index  - מגופי הניטור והמעקב הגדולים בארצות הברית - ומשקף רכישות מודעות, סרטוני פרסומת וכו' שבוצעו על ידי סוכנויות הפרסום והמותגים הגדולים במדינה. כלומר, ייתכן שהוא אינו משקף את הלך הרוח בקרב מפרסמים קטנים יותר. על פי הנתונים שנאספו, המפרסמים הגדולים הוציאו כספים על פרסום בשיעור הגבוה ב-8.4% לעומת אוגוסט 2019. הוצאותיהם של המפרסמים הקטנים יותר, לעומת זאת, דווקא ירדו ב-3.1% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
בנוסף, מהנתונים עולה כי מותגים קטנים יותר, שממילא תלויים בפרסום במדיה הדיגיטלית, הפכו במהלך משבר הקורונה לתלויים בה אף יותר וצמצמו מאוד את היקף התקציבים שלהן לפרסום בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות המודפסת. באופן כללי, שיעור הפרסום בדיגיטל בארצות הברית היה גבוה באוגוסט האחרון ב-17.9%, בהשוואה לאוגוסט 2019, ואילו הפרסום בתחנות הטלוויזיה הארציות ירד בשיעור של 10.8% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה