שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

5 מותגים השקיעו יותר מ-5.5 מיליון שקל בשבוע בפרסום בטלוויזיה. משרד הבריאות הוציא יותר מ-1.5 מיליון שקל כדי לגרום לציבור למלא אחר ההנחיות, ורשתות השיווק גם הן נכנסו לטבלת המפרסמים. מי היו המפרסמים הגדולים של השבוע? 
שרון טל | 
מותגי השבוע
תקופת החגים הגיעה ורשתות השיווק וחברות המזון משקיעות מיליוני שקלים בקמפיינים ובפרסומות כדי להגיע לכיסם של הצרכנים, כשבמקביל משרדי ממשלה משקיעים גם הם מיליונים בשכנוע האזרחים לשמור על ההגבלות בשל נגיף הקורונה. אותם מיליוני שקלים מתגלגלים לתעשיית הפרסום, אך נראה שהשבוע דווקא חלה ירידה קלה בהיקף ההשקעה של המפרסמים.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-5.5 מיליון שקל בלבד בפרסום בטלוויזיה, לעומת 6.58 מיליון שקל בשבוע שעבר – ירידה של כ-16%. 5 המותגים המובילים השבוע הם של המפרסמים (בסדר יורד): משרד הבריאות, שטראוס (2 מקומות), פרטנר, ורשת מגה בעיר.
במקום הראשון משרד הבריאות ממשיך בקמפיין שלו לשמירה על ההנחיות, והשקיע השבוע כ-1.56 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה, עלייה של כ-24% בהשקעה הכספית לעומת השבוע שעבר, אז השקיע המשרד כ-1.259 בפרסום בטלוויזיה.
במקום השני מדורגת שטראוס שיצאה בקמפיין משותף עם עמותת "לתת" - "יחד עושים טוב" בו השקיעה 1.166 מיליון שקל. החברה תופסת גם את המקום הרביעי עם פרסומת יותר סטנדרטית למותג החמאה שלה לורפק, בהשקעה של כ-888 אלף שקל בפרסום בטלוויזיה. את המקום השלישי תופסת פרטנר עם הפרסומת שלה לדור החמישי, בו השקיעה כ-1.064 מיליון שקל. פרטנר יורדת מהמקום הראשון בשבוע שעבר, אז השקיעה כ-1.75 בפרסומת לדור החמישי. סוגרת את הרשימה רשת השיווק של מגה בעיר, עם השקעה של כ-846 אלף שקל בפרסום בטלוויזיה.
בשונה מהפרסום בטלוויזיה, כשיותר ישראלים סגורים בבתים, היקף הפרסום בדיגיטל מזנק עם עלייה של כ-8% השבוע, בהתייחס ל-5 המותגים המובילים. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-3.041 מיליון שקל, והשבוע הסכום מזנק לכ-3.28 מיליון שקל. 5 המותגים המובילים השבוע שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): משרד העבודה והרווחה, משרד הכלכלה ורשות ההשקעות, משטרת ישראל, עמותת חן לחיים, ובשמי INVICTUS  ו-OLYMPEA.
את המקום הראשון בדירוג מוביל משרד העבודה והרווחה, שהשקיע בקמפיין דיגיטל כ-1.062 מיליון שקל. את המקום השני גם תופס משרד ממשלתי – משרד הכלכלה בשיתוף עם רשות ההשקעות, שיצאו בקמפיין סיוע לתעשיינים בהשקעה של כ-923 אלף שקל.
במקום השלישי משטרת ישראל עם קמפיין דיגיטל על הגבלות הקורונה, בהשקעה של כ-817 אלף שקל. עמותת חן לחיים יצאה גם היא בקמפיין דיגיטל בהשקעה של כרבע מיליון שקל, אחריה פרסומים למותגי הבושם INVICTUS  ו-OLYMPEA  בהשקעה דומה.
ההשקעה בעיתונות נחתכת בחצי
בקטגוריית הפרסום בעיתונות, חלה השבוע ירידה של כ-46% בהיקף הפרסום של 5 המותגים המובילים. בשבוע שעבר השקיעו 5 המותגים המובילים כ-1.1 מיליון שקל בפרסום בעיתונות, והשבוע ההשקעה צנחה ל-587 אלף שקל . 5 המותגים המובילים הם (בסדר יורד): רהיטי ניקולטי, סוכות נחלים, רשת ויקטורי שוק הבשר והדגים, רשת הריהוט הולנדיה, ודואר ישראל.
רהיטי ניקולטי תפסו גם השבוע את המקום הראשון עם השקעה של כ-160 אלף שקל בשבוע בפרסום בעיתונות, ירידה של כ-11% מהשבוע שעבר, אז השקיעה כ-179 אלף שקל. במקום השני, סוכות נחלים עם השקעה של 138 אלף שקל. רשת ויקטורי תופסת את המקום השלישי עם השקעה של כ-100 אלף שקל בפרסום של שוק הבשר והדגים. במקום הרביעי רשת הריהוט הולנדיה עם השקעה של כ-95 אלף שקל וסוגרת את הרשימה דואר ישראל עם השקעה של כ-93 אלף שקל. ואלו היו המותגים שהשקיעו הכי הרבה כסף השבוע - בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה