שיווק ופרסום

לוסי אהריש וקהילות הנשים מתאחדות לקמפיין להורדת גיל מימון הממוגרפיה לנשים

העיתונאית ומנהלות קבוצות הנשים בפייסבוק עמדו לפני המצלמה במסגרת קמפיין משותף לרגל חודש המודעות לסרטן השד, במטרה להביא להורדת גיל הבדיקות שמממנת המדינה, מ-50 ל-40. הקמפיין בהובלת משרד הפרסום ראובני פרידן
שרון טל | 
לוסי אהריש בקמפיין להורדת גיל מימון הממוגרפיה (צילום ראובני פרידן)
קהילות הנשים בפייסבוק ועמותת אחת מתשע, התאחדו לקמפיין משותף לרגל חודש המודעות לסרטן השד. בסרטון הקמפיין שהופק בהתנדבות ע"י משרד הפרסום ראובני פרידן, נרתמת גם העיתונאית לוסי אהריש כדי להעביר מסר ברור – להוריד את גיל בדיקות הממוגרפיה במימון המדינה, מ-50 ל-40.
הקמפיין מרכז לראשונה את מנהלות הקהילות הגדולות בפייסבוק: מאמצחיק, סופרגילרס והסלון, פורום נשים מנהלות, נשים אתיופיות נשים מעצימות, קומיונטי, פורוורד, סופרמאמא, קהילת הבוסטריות ועוד... כולן כולן עם אמירה אחת - "אני מורידה!".
מובילי הקמפיין מסרו כי "כיום, במסגרת מחאות הדגלים ששוטפת את הארץ, גם קהילות הנשים בפייסבוק חוצה דורות ותחומי עניין מתגייסות למטרה המשותפת. המדינה מאשרת בדיקת ממוגרפיה רק מגיל 50 ולכן חשוב להקדים את הגיל לארבעים, שכן גילוי מוקדם מציל חיים. בכל שנה 5,000 נשים חולות בסרטן השד, רק 25% מהן מעל גיל 50 ומעל 1000 נשים מתות בשנה! מספרים מזעזעים שיכולים לרדת משמעותית! מהלך מורידות את גיל הממוגרפיה לארבעים - מרימות דגל ורוד!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה