שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

חברת הביטוח Wesure נכנסת לדירוג השבועי עם שני קמפיינים שונים בדיגיטל, וגם משרד הבריאות שהשקיע כ-2.6 מיליון שקל בשבוע בפרסום בטלוויזיה. מי עוד פתח את הארנק כדי להגיע לארנק שלכם? מפרסמי השבוע 
שרון טל |  2
מותגי השבוע
ברקע הסגר השני שבו מצויה מדינת ישראל, זה כחודש, היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה מטפס בדיגיטל ובטלוויזיה, בעיתונות נרשמה עלייה קלה בלבד. משרד הבריאות ממשיך לבלוט בטבלת הפרסום, אך גם חברת הביטוח Wesure וחברת ד"ר גב, שרוצה שתמשיכו לעבוד מהבית. 
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמש המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע הן: מפעל הפיס, משרד הבריאות שקיבל שני מקומות, דוד לובינסקי וחברת נביעות. 
מפעל הפיס השקיע כ-2 מיליון שקל בפרסומת "הכל חוזר לקהילה" במסגרתו היא מספקת לקשישים טכנולוגיה פשוטה לשיחות וידאו בלחיצת כפתור, אך במקביל גם חידשה את הגרלות הפיס בתקופה בה יש מיליון מובטלים, טוב כנראה הכסף צריך לבוא מאיפה שהוא ואיך אומרים, הכל עניין של טיימינג. 
משרד הבריאות תופס את המקום השני והשלישי בדירוג השבועי, לאחר שהשקיע בשני קמפיינים שונים בטלוויזיה לעידוד חבישת מסכה, באחד, בו היא מפצירה באזרחים להעיר לאחרים שאינו חובשים מסכה, השקיעה כ-1.58 מיליון שקל, ובשני השקיעה מיליון שקלים נוספים. במקום הרביעי חברת דוד לובינסקי שיצאה בקמפיין גט דיגיטל בהשקעה של כ-826 אלף שקל בפרסום בטלוויזיה. נביעות, שמתגאה בבקבוק שלה שכ-50% ממנו ממוחזר לדבריהם, השקיעה כ-715 אלף שקל בפרסום בטלוויזיה השבוע. בסה"כ, 5 המותגים המובילים השקיעו כ-6.812 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה, בשבוע בלבד. לעומת השבוע שעבר, אז הושקעו כ-5.12 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה, מדובר בזינוק משמעותי של 33%. 


בקטגוריית הפרסום בדיגיטל, חברת הביטוח Wesure תופסת שני מקומות - את הראשון והשלישי, עם השקעה של 533 אלף שקל לקמפיין ביטוח דירה, ו-316 אלף צופים בקמפיין דיגיטל לביטוח מקיף לרכב. את המקום השני תופס נמל אשדוד עם השקעה של כ-423 אלף שקל בפרסום בדיגיטל. 
טיטולי חוגלה תופסים את המקום הרביעי בדירוג השבועי עם השקעה של 319 אלף שקל בפרסום בדיגיטל, ובמקום החמישי, דוד לובינסקי שיצאו בקמפיין "גט דיגיטל" בהשקעה של כרבע מיליון שקל, איך לא, בקמפיין דיגיטל. בסה"כ, 5 המותגים המובילים השקיעו בפרסום בדיגיטל כ-1.84 מיליון שקל בשבוע אחד בלבד. מדובר בעלייה של כ-3% מהשבוע שעבר, אז השקיעו 5 המותגים המובילים כ-1.6 מיליון שקל בפרסום בדיגיטל. 
בעיתונות כרגיל, ההשקעה נמוכה בהרבה וכולה מסתכמת בכ-841 אלף שקל בשבוע ל-5 המותגים המובילים, פי 8 פחות לעומת הפרסום בטלוויזיה השבוע, ועלייה של כ-9% לעומת השבוע הקודם, אז הסכום עמד על כ-761 אלף שקל. 
רהיטי ניקולטי מובילים את ההשקעה בפרסום בעיתונות עם השקעה של 280 אלף שקל בשבוע. ד"ר גב תופסים את המקום השני והשלישי עם קמפיינים לרכישת ריהוט בדגש על עבודה מהבית, בהשקעה כוללת של כ-300 אלף שקל בדיגיטל - 171 אלף בקמפיין "תעשו טובה לגב שלכם" ו-135 אלף שקל נוספים בקמפיין "פתאום הכי טוב לעבוד מהבית" 
במקום הרביעי מדורג עולם הקולנוע שממשיך להשקיע בפרסום בעיתונות, השבוע השקיע כ-134 אלף שקל. את החמישייה סוגרת רשת סופר פארם עם השקעה של כ-118 אלף שקל בפרסום בעיתונות בשבוע. ואלו היו המותגים המובילים של השבוע. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי מפרסם בעיתונות?בזבו כספי לקוח רק הדיגיטל (ל"ת)
    ששי 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרסומות
    יהודה 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על כל פרוטה היום רואים יותר פרסומות מתוכנית אתה צופה בתוכנית ולא זוכר במה צפית מרוב פרסומות 5 דקות תוכנית 10 דקות פרסומת אז מי צריך את הערוצים 11 12 13
    סגור